Yoga är riktigt sjuk

MissFideli

Trådstartare
Hon är på Bagarmossen nu. Nästan hela hennes högra lunga trycks ihop av nått, vad gick inte att se på röntgenbilden nu. Men vätska eller en tumör. Får reda på mer i morgon. Dom ska så klart göra allt för att hon ska överleva, men veterinären som tog in henne hade inga större förhoppningar.

Jag är helt tom. Helt tom.
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Så fruktansvärt! Fina Yoga! Håller alla tummar och tassar, och skickar många kramar. Du har haft alltför mycket otur med dina älskade kissar!

/Erica
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Hon finns inte längre nu. Dom fick ta bort henne när hon var sövd efter skiktröntgen, hon mådde för dåligt. Inte fått riktigt svar än, men en massa som troligen var en tumör gav henne svårt att andas. Att operera bort den skulle innebära en stor och smärtsam operation.
Fick välja om jag ville komma och säga hej då och kanske ta hem henne över helgen. Hjärtat skrek ja, hjärnan sa nej. Hjärnan vann, så jag var inte ens där när det hände. Men jag är tillfreds över det beslutet, för Yoga hade det inte varit något positivt alls att väckas upp och få komma hem några dagar för att sen tas tillbaka till veterinären.

Min älskade kossa :love: :cry:
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Jag är så ledsen för din skull. Du får krama Lillan extra mycket, jag är väldigt glad att du har henne.

Stor kram på dig!
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Usch vad hemskt att läsa, beklagar verkligen att du tvingats ta det beslutet du gjorde.

Det är hemskt att tvingas ta det slutliga beslutet, starkt av dig!
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Åh, så fruktansvärt! Jag beklagar verkligen! Jag kan inte ens föreställa mig din smärta!
Vilket fantastiskt och osjälviskt beslut du tog - all heder åt dig!
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

:cry: Vilken sorg att mista någon man älskar, vet precis hur mycket det smärtar. Är obeskrivligt. Men du var stark som fattade rätt beslut och tyglade ditt hjärta och gjorde det som var bäst för Yoga! *tröst kramar*

(Bownie)
 

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
958
Senast: Keb71
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 177
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 433
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp