Bukefalos 28 år!

Yoga blev attackerad av Abbie!!!

MissFideli

Trådstartare
Stackars Yoga låg och sov i lugn och ro på ryggkudden i soffan, jag satt och spelade dataspel. Sen kom Abbie från sovrummet där hon sovit. Och flög rakt på sin mamma!! :eek::eek::eek:

Det var dags för tvångstvätt!! :devil: :rofl:
23090139.jpg
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

:love: Jag älskar Abbie! Den sötaste katten någonsin. :love:
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

Jupp, jag kom ihåg att jag blev lite ledsen i ögat när jag fick veta att hon är kastrerad. Hoppades att jag på något sätt kunna få en Abbie själv ju! :idea: :angel: :love:
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

Mmm, jäkla knän!! Hade inte dom varit så hade hon nog haft ett par kullar vid det här laget.
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

Mmm, jäkla knän!! Hade inte dom varit så hade hon nog haft ett par kullar vid det här laget.

Jag förstår det, men det är nog lika bra att det inte blev så - Tänk dig kön av kattälskare som skulle ha stått utanför din dörr?! :D

Du har inte några bilder från då Abbie är yngre som man skulle kunna få se? :love:
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

Åh så söööta! :love: Du gör allt du bara kan för att mitt nuvarande liv som kattlös ska bli en plåga va? :mad:
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

Yogisen ser helt chockad ut! :rofl:
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

Hon var helt chockad! Abbie var så jäkla snabb upp i soffan, det bara rasslade till. Yoga hann knappt rycka till ens :D
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

:rofl:
Ja, ja jag ska lägga upp fler. Gör det ikväll när jag kommer från stallet :D
 
Sv: Yoga blev attackerad av Abbie!!!

:D:D:D

*väntar väldigt tålmodigt...**host* :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 897
Senast: Praefatio
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 526
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 251
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 350
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp