Bukefalos 28 år!

Yoga ligger på Strömsholm

Sv: Yoga ligger på Strömsholm

Jag med! Vi har ul-möjligheter här i stan en gång per månad, ska ringa och kolla med den kliniken.
 
Sv: Yoga ligger på Strömsholm

Nu är hon hemma!! Äntligen! Pigg och glad, ser rätt risig ut eftersom dom inte vågat bada henne, så hon är blodig och dann på benen efter kanylerna. Och lite tunn eftersom hon inte ätit mycket sista dagarna. Men det tar hon nog snabbt igen.
Strömsholm var nog ganska glada över att bli av med henne, hon var inte så rolig att pyssla med sade dom
eusa_whistle.gif

Lungödem av okänd anledning står det i papprena iaf.

Nu ligger hon och tvättar sig, Abbie är skeptisk förstås men det är ju inte så konstigt.

Tack så jättemycket för all tumhållning!!
 
Senast ändrad:
Sv: Yoga ligger på Strömsholm

När jag lämnat av min syster och mamma och skulle fortsätta själv resten av milen så fick hon vara lös i bilen. Stannade vid vägkanten och hon kom fram och vi satt och gosade i säkert 5 minuter :love: :love: :love:
Tog bort plåster, pillade bort klegg runt ögonen osv. Hon har haft tratt ända sen hon lades in, så hon har inte kunnat tvätta sig alls. Så hon luktar inte tårta, men vad gör det. Hon är hemma :banana:
 
Sv: Yoga ligger på Strömsholm

:bow: Underbart!
Vilken lättnad det måste vara för dig och Abbie och såklart Yoga själv då.
Lungödem låter dock inte bra, eller vad innebär det - är det borta nu?
 
Sv: Yoga ligger på Strömsholm

Kan det komma av t.ex. byte av kattsand? Låter märkligt men får hoppas att det kom av en orsak som är enkel att åtgärda och att du hittar den framför allt.
 
Sv: Yoga ligger på Strömsholm

Förstår att det är skönt att ha henne hemma igen. Hoppas hon kryar på sig och förblir kry.
 
Sv: Yoga ligger på Strömsholm

Åh vad skönt att kissen är hemma!! :bump: Det är alltid så jobbigt när djuren inte mår bra...
 
Sv: Yoga ligger på Strömsholm

Vad skönt att Yoga är hemma igen! :)

Vet precis hur den där känslan är - när man åker hem från "Strumpan" utan misse, och hur den andre missen hemma är orolig... :crazy: - och sina egna känslor, oro och funderingar... :cry:

Men, inget går upp mot den lyckan när man som du gjorde, hade den där mysstunden och "putsar" missen :love: vid hemtagning...

Hoppas att det går bra med tillfrisknandet av din söta och mysiga Yoga!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: cassiopeja
·
C
Katthälsa Vet inte vad jag ska ta mig till. Närmar sig kanske bristningsgränsen för mig snart(mår inte bra psykiskt nämligen). Detta är min...
Svar
9
· Visningar
3 497
Senast: Cheeserica
·
Övr. Hund Ska försöka ge en kort återblick för att ni ska ha lite kött på bena o hjälpa mig med svar... *3 okt- ozzy är pippig och tjuter till...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 343
Senast: seaflower
·
Övr. Hund Vaknade imorse av ett helt hus fullt av hunddiarré. Mysigt värre *INTE* Städade upp det och försökte förklara för Bork att han inte...
Svar
15
· Visningar
7 983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp