Yoga testar sitt nya sele

Sv: Yoga testar sitt nya sele

Kolla om du har någon välutrustad hundbutik i närheten dit du kan få komma med katten och prova. På något annat sätt kan du ju inte vara säker. Jag köpte mina på öppet köp.

Min stora katt, Spirit, är expert på att ta sig ur selar, men jag märkte inte att det var lättare att ta sig ur denna än den klassiska kattselen... däremot tycker han bättre om den nya, så han försöker inte lika ofta.
 
Sv: Yoga testar sitt nya sele

Vi har hundsele av minsta sort till runda Casper :) Funkar super! Och eftersom det bara är ett spänne är den jättesmidig, o han kan i alla fall INTE ta sig ur den. Vi vågade inte chansa på att en kattsele håller för hans vikt om han rycker till, för den måste i så fall vara fullt utspänd.
 
Sv: Yoga testar sitt nya sele

Men om hon är lite rund, kan det inte vara idé att promenera med henne till parken istället för att rulla fram henne? Eller var det hon som hade nåt problem med knäna/höfterna (svagt minne av att ha läst något sådan)?

Hon är för himla söt iaf... :)
 
Sv: Yoga testar sitt nya sele

Vågar inte gå med henne dit, det är massor av trafik på vägen. Bor mitt i Örebro.
Det är hennes dotter som har problem med knäna :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 225
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 682
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 922
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Jag är helt novis i området och har testat yoga en gång tidigare i mitt liv, den gången med blandade känslor. Idag gjorde jag dock dag 4...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp