Yogas öga

MissFideli

Trådstartare
Vackert :love:
27124943.jpg
 
Sv: Yogas öga

Tycker det blev härligt med alla mönster i ögat.

Inte redigerat, jag kan inte sånt :p Taget med en vanlig halvbillig kompaktkamera (Sony).
 
Sv: Yogas öga

ja det var verkligen häftigt!
(kan inte redigera heller :p därför är jag även dålig på att se ifall andra gjort det :angel: )
 
Sv: Yogas öga

Hon vägrade sitta still :p Tog säkert 30 bilder på Abbie för att få bild på fläcken och alla utom 2 blev jättesuddiga.
 
Senast ändrad:
Sv: Yogas öga

Nu eller då? Nu var det i vanligt solljus fast inne, dvs via fönstren. Stora fönster förvisso. Och sen blev det blixt, tanken var att ta utan. Men det blev nog svag blixt.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej jag undrar hur det gått för er som opererat bort ett häst öga .Min fick sitt bortopererat nu allt har gått bra,men dom sa idag att...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Toodiloo
·
Hästvård Min häst står på klinik med opererat öga efter att ha petat in en pinne i det. Det är femte gången hon lyckas skada ögat, dock första...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag ska på konferens och en av aktiviteterna är yoga. Jag har aldrig testat det men man behöver väl inget särskilt för att delta, ett...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp