Bukefalos 28 år!

Tight på underkroppen tycker jag inte är lika viktigt som på överkroppen. I många ställningar lutar man sig framåt och då vill i alla fall inte jag att en lös t-shirt blottar hela magen, speciellt inte om jag var på konferens med kollegor.
Jag får stoppa ner t-shirten i byxorna, jag vill inte ha tighta toppar pga stor byst.
 
Yoga kan vara så mycket. Från väldigt ansträngande rörelser så man blir svettig till väldigt stilla och mjukt.... :) Det blir säkert bra med det du har!
 
Man står en hel del upp och ner i yoga (se downward dog) så det kan vara skönt med en topp som inte glider över huvudet. Eller om man peta ner tröjan i byxlinningen.
 
Får se hur mycket upp och ner det blir, har en hand som krånglar och just nu kan jag nog inte ens stå på knogen med den handen, att stå på handflatan går inte alls pga en trolig chipfraktur i en fingerled.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för...
Svar
1
· Visningar
166
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 001
Senast: RedQueen
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
405
Senast: VLMF
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 178
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp