Yogas öga

MissFideli

Trådstartare
Vackert :love:
27124943.jpg
 
Sv: Yogas öga

Tycker det blev härligt med alla mönster i ögat.

Inte redigerat, jag kan inte sånt :p Taget med en vanlig halvbillig kompaktkamera (Sony).
 
Sv: Yogas öga

ja det var verkligen häftigt!
(kan inte redigera heller :p därför är jag även dålig på att se ifall andra gjort det :angel: )
 
Sv: Yogas öga

Hon vägrade sitta still :p Tog säkert 30 bilder på Abbie för att få bild på fläcken och alla utom 2 blev jättesuddiga.
 
Senast ändrad:
Sv: Yogas öga

Nu eller då? Nu var det i vanligt solljus fast inne, dvs via fönstren. Stora fönster förvisso. Och sen blev det blixt, tanken var att ta utan. Men det blev nog svag blixt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
492
Senast: Araminta
·
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 609
Senast: Time Lord
·
Hästvård Hej jag undrar hur det gått för er som opererat bort ett häst öga .Min fick sitt bortopererat nu allt har gått bra,men dom sa idag att...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Toodiloo
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 010
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp