Youtubeklippet på Lunchgaloppen idag?

Bowman

Trådstartare
De visade ett rätt kul youtubeklipp på lunchgaloppen idag. En häst valde sin egen väg i sista kurvan och nästan gick igenom startboxarna en gång till på själva upploppet. Nu gick den som tur var på utsidan om startboxarna och lyckades faktiskt vinna trots längre väg och att jockey´n fick rida utan stigbyglar!

Har letat lite på Youtube efter detta klipp men inte hittat det. Men någon här kanske vet?
 
Sv: Youtubeklippet på Lunchgaloppen idag?

Knäppte på TV:n precis när hästen kom in från omvägen runt startboxarna. Man kan inte bli annat än imponerad av jockey'n.
Man undrar vad han tänkte och sa om den ritten? Det lät som speaker'n fick göra sitt livs referat med... *s*
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 681
Senast: Lhas
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 209
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 924
Senast: Yrsel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 285
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp