Bukefalos 28 år!

youtubevideo?

wtf

Trådstartare
hur gör man? :p

edit, ska alltså göra en video med musik å stillbilder.. är det powerpoint man använder?
 
Sv: youtubevideo?

ja, simpel ska den va ;)
ska se om jag lyckas få till en så ska jag lägga ut här!
 
Sv: youtubevideo?

fast hur lägger jag ut den sen då?
det står att det är fel format för att kunna lägga ut och att jag ska byta till .wmv istället för .mswmm
kruxet är att det bara fanns det sistnämda som alternativ i moviemaker?
 
Sv: youtubevideo?

I stället för att välja Spara projekt får du trycka Publicera film... och sedan spara den någonstans på din dator. Den filen kan du sedan ladda upp på YT.
 
Sv: youtubevideo?

har lyckats få den till rätt format nu, men har istället fått problem med att kunna visa filmen på youtube.. har laddat upp den utan problem men sen skulle man tydligen klippa ut å klistra in nån lång html kod..? är rätt usel på engelska så jag antar att jag missar nån viktig bit haha.. :p
 
Sv: youtubevideo?

jag vet inte men jag har fan inget tålamod kvar nu :mad:
jävla teknikprylar!
 
Sv: youtubevideo?

Den koden är ingenting du behöver bry dig om. Den är till för om du vill lägga videon på din hemsida, typ. Utan när du kommer till den koden är videon uppladdad och finns under Account - My videos. (När den har processat - :D - klart, som flugskit säger.)
 
Senast ändrad:
Sv: youtubevideo?

Äntligen klar..

Här mina damer och herrar är min lillebror och hans band! :love:
Min lillebror var inte den jag trodde att han var, en blyg och tillbakadragen kille som knappt svarar på tilltal.. utan han är fanimej värsta rockern! :eek: :love:
han har chockat mig och hela familjen med sin sångröst :)
de hade en liten konsert i lördags, och den blyga lillebror ägde scen! själv satt jag i publiken och grät..:o

låten är lite i otakt, men det skyllde dom på producenten.. ;) och bilderna ska vi inte ens kommentera kvalitetsmässigt, haha. satt alldeles för långt ifrån och så är jag nybörjare.
men usch vad stolt jag är över honom!

http://www.youtube.com/watch?v=sxNIfc-zi30
 
Sv: youtubevideo?

yes, lillebror ville att jag skulle ta bort den :p men han hänvisar till deras myspace om nån är sugen på att höra.

www.myspace.com/defeatedassrock

klicka på the ballad, den är bäst kvalitetsmässigt, resten låter som garagerock :p
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Smoothi
·
Kultur Ibland trillar jag need i kortvideoträsket genom facebook och instagram. Jag känner att det här inlägget har boomervarning över hela...
Svar
16
· Visningar
1 243
Senast: Breaktown
·
Hemmet Jag har totalstopp i mitt köksavlopp. Jag har tittat på otaliga videos, men ingen har samma vattenlås som jag och jag blir inte klok på...
Svar
13
· Visningar
1 052
Senast: Sasse
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp