G

Grande

YR SM 2007 ser ut att bli ett "fartfyllt" lopp med många serger sugna ekipage. Kul och Lycka till!!!!!!!
/ Emma :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Yr- Sm

Vilka är det som är med i unghästklassen?
Hoppas att ni är med, Jessica och Pia, fast ni rider 120, pss som jag var med fast jag bara red 50 CR förra året!!
 
Sv: Yr- Sm

Hej anna! Ja, vi har skrivit i anmälan att vi vill delta i unghästbed oxå, har inte fått svar om det är ok men.... Det känns lite nervöst...ska vi klara detta 120 km.....Det blir vår största utmaning hittills! Det är jag och Pamiros mot banan!Har planerat det ganska bra har tagit med min mamma som matansvarig. tänkte tala om för henne innan start vad det kostar att vara med då kommer hon att tvinga mig att fullfölja oavsett hur trött jag själv blir! vi ses i Växjö!
 
Sv: Yr- Sm

Klart att du klarar 120km med din snygga lilla kille!!!!:banana:
Banan är mkt lätt riden platt som en pannkaka!
 
Sv: Yr- Sm

Milia är anmäld till bedömningen, men ska sedan gå 50T på maxtid. Det är hennes första start, men jag vill gärna ha ett utlåtande om henne i alla fall.
Pamorina är i detta nu och leker mamma pappa barn med Daffaq. :angel:

Efter vårens 2 hovbölder blev det ingen reda med träningen. Vi hade ju egentligen tänkt betäcka henne först efter Dacke, men utan träning går det dåligt, så vi betäcker lite tidigare och återkommer efter födseln av nästa Derbyvinnare istället... :p

Ser dock fram emot Pamiros och Millenias 120-runda! Heja heja!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jo, nu när många sport-arrangemang blir inställda kom vi på i Tränings-tråden att vi kör ett virtuellt Buke-lopp, såklart! :banana...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 050
Hundavel & Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 052
Senast: linnsan
·
  • Artikel
Hästnyheter Agnarna sållades från vetet när YR-ekipagen red SM-final på Sundbyholm på söndagen. Guldet gick till välridande Emma Falk på sin vita...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Emma Falk gick in i SM-finalen för Young rider med 2,2 straffpoäng och en stundande debut i 150. Ut kom hon och valacken Snowball som...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp