Yves rocher schampo/balsam

Bill

Trådstartare
Någon här på buke som använder sig av Yves rocher schampo och balsam?
Jag hade tänkt testa deras som är repair, någon som har några synpunkter på deras schampo och/eller balsam? Typ hur håret blir, känns, blir det lätt fett, e dom dryga osv.. Gillar balsam som känns "tjocka" att ta i håret, hatar när balsamet känns som att ta i vatten :p

Kom igen nu ni som använder er av det eller har testat det och kom med era synpunkter!! :banana:
 
Någon här på buke som använder sig av Yves rocher schampo och balsam?
Jag hade tänkt testa deras som är repair, någon som har några synpunkter på deras schampo och/eller balsam? Typ hur håret blir, känns, blir det lätt fett, e dom dryga osv.. Gillar balsam som känns "tjocka" att ta i håret, hatar när balsamet känns som att ta i vatten :p

Kom igen nu ni som använder er av det eller har testat det och kom med era synpunkter!! :banana:
Jag har haft något därifrån och det var väl varken bu eller bä. Minns inte vilket det var dock, men jag har andra produkter därifrån som jag tycker är bra så jag skulle ändå rekommendera att testa :)
 
Ja jag kände detsamma, har oxå produkter där ifrån som jag är väldigt nöjd med och som verkar passa mig så kanske värt att slå till och testa :)
 

Liknande trådar

Anläggning Jag kommer till våren anlägga en ordentlig ridbana men då marken där den tilltänkta banan ska vara är förbunden med EU bidrag som löper...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 419
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 542
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp