Bukefalos 28 år!

Z-täcken?

lady_vip

Trådstartare
Vad har ni för erfarenhet av dem? Beställningstid osv? Täckeskvalité?

Mailade en beställning för ca en vecka sen och har fortfarande inte fått något svar :o Det är första gången jag beställer därifrån, så jag tänkte att jag kanske har gjort något snett.

//E
 
Sv: Z-täcken?

jag har schabrak därifrån. Jag vet inte hur dom är med beställning och så eftersom jag fick det i present av min kompis, men jag tror att hon fick dom ganska fort efter att hon hade beställt. Jag är väldigt nöjd med kvaliten. Min kompis har även ett ländtäcke och det har hållt väldigt bra!

Vad har du beställt för något?
 
Sv: Z-täcken?

2 stycken termotäcken, de med halvhals. Såg superfina ut och jag behöver tjocka innetäcken (hihi retroaktiv löneförhöjning sen april dessutom blir lite extra klirr = nya täcken :) )

//E
 
Sv: Z-täcken?

Har inte beställt, men köpte ett täcke (bävernylon) på mässan på Globen eller i GBG något år och kvaliteten kan jag ju inte direkt klaga på - tvärtom täcket är välsytt och URSNYGGT! :love:
 
Sv: Z-täcken?

Jag har också ett täcke därifrån. Superkvalite och välsytt. ringde dock och beställde, täcket kom efter 1 vecka
 
Sv: Z-täcken?

Superkvalité o mkt välsytt! Dessutom väldigt snygga produkter :)
Har aldrig beställt genom varesej telefoneller hemsida utan åker dit, bor ngr km därifrån. Då kan man gå runt o välja färger från alla tyghögar o känna o klämma, jätteroligt! Har bla schabrak därifrån om är många år o VÄL använt o de ser fortfarande nya ut. Men ang leveranstid o sånt så vet jag att de vid den här tiden på året har mängder med beställningar så det kan ta lite längre tid än vanligt. Men värt att vänta på :bump:
 
Sv: Z-täcken?

*kl*

Jag har ett schabrak och ett bomullstäcke. Är sypersnygga och mkt bra kvalitet. Jag köpte båda på en mässa så jag vet inget om leveranstid. Men du kan väl ringa dit och fråga om din beställning har kommit fram? Jag har haft mina i flera år och är tvättade många gånger men de är inte alls slitna och ser nästan nya ut!! :banana:
 
Sv: Z-täcken?

dom är ju inte så många som syr täckena så det kanske tar tid om många beställt.Jag har varit där ganska många gånger ( i jobbet..) och det är oftast bara en som syr, ibland två! Men dom borde ju höra av sig angående leveranstid! Har ett ländtäcke som har jättebra passform, köpte det dock begagnat.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 222
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 392
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 596
Senast: Tonto
·
Anläggning Undrar om någon här varit med om något liknande och hur det isf hanterats. I vårt ridhus har vi tydliga hopp och dressyrtider. Under...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp