Bukefalos 28 år!

Z-täckets schabrak

Quinny07

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av deras schabrak? Hur är de i passformen? Kvalitén?

Tycker deras schabrak ser väldigt fina ut på hemsidan. Men hittar inte så mycket info från folk som köpt dessa.

Lägg gärna in bilder på era Z schabrak om ni har!
 
Sv: Z-täckets schabrak

Har ett vitt, tvättat ca 10 ggr i år. Fin kvalitet, ser nytt ut. Passform är perfekt till min childeric dressyrsadel.
Har haft deras täcken i ca tio år. Mkt fina o prisvärda!
 
Sv: Z-täckets schabrak

nej, och kommer inte lägga upp.
men om du kollar på deras hemsida så ser du hur de ser ut.
insidan av schabraken är i bomull och utsidan inkl kantband är av nylon. galansigt och håller färgen.
 
Sv: Z-täckets schabrak

Jag har ett hoppschabrak inköpt -10. Ser helt nytt ut, riktigt bra kvalitet.

Men det är kass passform på det, har haft det på tre olika hästar och tre olika sadlar och det blir alltid ett veck på det, som om sadelgjordshållaren sitter för långt bak, och schabraket veckar sig från sadelgjorden upp mot bakvalvet.
 
Sv: Z-täckets schabrak

Snabb fråga bara, Childeric-schabraken, är de utan kardborrehållare? Jag vill nämligen inte ha det på mina schabrak...
 
Sv: Z-täckets schabrak

När jag beställde så bad jag om att det inte skulle vara några remmar på schabraket.
 
Sv: Z-täckets schabrak

*KL*

Har flera, både dressyr och hopp, de äldsta är nog nästan 15 år och ser i stort sett nya ut. Superkvalitet o passform. Bra priser dessutom :)
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
10
· Visningar
354
Senast: Nikan
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 222
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: WBanna
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
450
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp