Bukefalos 28 år!

Zaldi Träns

M

milkmaid

Finns de inte att få tag i?
Har en jättesnygg Zaldisadel i Dark London (tror jag- orange-röd-brun).
Skulle så gärna vilja hitta ett matchande träns- men tillverkar Zaldi träns överhuvudtaget? Jag hittar nämligen ingen återförsäljare någonstans, eller är det jag som är trög när jag söker på Google?
 
Sv: Zaldi Träns

Jag har ett Zalditräns! Supermjukt och hållbart, mitt var ganska ljust men efter flera års användning och smörjning är det typ mörkbrunt nu.
Men jag provade också att googla, vad konstigt, det finns ju verkligen ingenting! :confused:
Det enda jag hittade på google var den här bilden, men den är ju inte direkt till någon större hjälp...
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: hamilton1
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 251
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 514
Senast: Tonto
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp