Bukefalos 28 år!

Zaldi träns?

beauspirit

Trådstartare
hur är kvaliteten på dom? det värsta jag vet är plastiga träns som aldrig blir mjuka hur mkt man än smörjer :p . är det mjukt läder osv? det är ju rätt dyrt så lever det upp till sitt pris?
har hittat ett beg. tycker det ser fint ut tränset, fast har bara sett ett på bild på internet ju...

så vad tycker ni om zaldi tränsen? det här är ett pullar.

Ztrans_mexnosgrimma_big.jpg
 
Sv: Zaldi träns?

Hej!

Jag tycker kvaliteten på Zalditränsen är suverän. Så länge det är skött rätt så tror jag du gör ett kap!

// Ulrica
 
Sv: Zaldi träns?

jag har ett zaldi träns med pullarnosgrimma som jag är jättenöjd med det är jättemjukt å fint å var det redan när jag köpte det. Har dock bara haft det några månader å det används bara på träning/tävling, men jag tycker iaf det känns som ett träns som kommer att hänga med länge och det tycker jag det borde med tanke på priset! fick betala 1398 för mitt...
 
Sv: Zaldi träns?

Jag hade ett sådant pullarträns, tyckte att det var mjukt och smidigt i kvalitén. Nosplattan är lite mjuk och fodrat och tränset ser överlag välarbetat ut! Nu har jag iofs sålt tränset, men det var fint så länge jag hade det! :p


beauspirit skrev:
hur är kvaliteten på dom? det värsta jag vet är plastiga träns som aldrig blir mjuka hur mkt man än smörjer :p . är det mjukt läder osv? det är ju rätt dyrt så lever det upp till sitt pris?
har hittat ett beg. tycker det ser fint ut tränset, fast har bara sett ett på bild på internet ju...

så vad tycker ni om zaldi tränsen? det här är ett pullar.

Ztrans_mexnosgrimma_big.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 102
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 577
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Det visade sig att tränset jag köpte från börjes hade ingen bra passform på min häst, så det måste åka tillbaka :( Nu letar jag efter...
Svar
4
· Visningar
1 065
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 818
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp