Bukefalos 28 år!

Zaldi Träns!

sassymaddan

Trådstartare
Är det någon som har erfarenhet av zalditräns som tappar färg? framförallt svart träns är jag intresserade..

När jag köpte min zaldi sadel så frågade jag varför de inte hade zaldi träns och så sa de att de tappade färg..

Någon?

:angel:
 
Sv: Zaldi Träns!

det hoppas jag inte dom gör....
jag sprang över ett Zalditräns för halva priset så det kunde jag ju inte låta bli. Har inte använt det än så jag vet inte hur kvaliteten är.
Men det kostade ju ändå typ 1100 kr (ord.pris) så då måste det väl va hyffsad kvalitet?
 
Sv: Zaldi Träns!

Jag har ett svart Zaldi träns som min unghäst har, det har nårra år på nacken och det är jättefint i färgen. Jag har givetvis vårdat det, men jag tycker att det är bra kvalitet...
 
Sv: Zaldi Träns!

Jag har flera Zaldi-träns/kandar. Det är de bästa jag haft! och jag sköter mina saker väldigt dåligt. Hatar att putsa...Och tappat färg har de absolut inte gjort!?
 
Sv: Zaldi Träns!

Alla jag har sett är fina i färgen... och mjuka också... Ett väldigt prisvärt träns tycker jag...
 
Sv: Zaldi Träns!

Tackar så mycket...ja man tycker ju det för de är ju hyfsat dyrt...

tackar så mycket för alla svaren!!!:rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: caballus
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
891
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 404
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp