P

pippi27

Ang, herputställningen i Uppsala.
hittills är det fortfarande väldigt få djur :(
LIte ormar och ödlor och mina spindlar givetvis :D
Hon som håller i det hela jagar forfarande efter fler djur att visas upp.
 
Sv: Zebran!

Hehe det hade jag alldeles glömt bort :o :D
När och var var den nu igen? Har nyligen fått kontaktperson och hon föreslog att man kunde ju åka ner på något sånt nån gång :)
 
Sv: Zebran!

Oj, intressant! Hoppas det blir nåt, kommer gärna och tittar i så fall, gillar ormar och spindlar! Men kan inte ta med mig nåt tyvärr. Har visserligen en liten söt spindel som hela tiden bygger nytt nät bakom min spis, men hon(?) vill nog inte följa med... :smirk:
 
Sv: Zebran!

Herputställningen på Botaniska är 8-15/5

Kommer ni dit så fråga efter mig!
 
Sv: Zebran!

Oja! Gaah hade jag fått bestämma så bodde jag där nu, då hade jag gått på massa djurutställningar. Haha sen när man är 80 är man väl känd som "Tant Djurutställningsidiot" :rofl: :D
 
Sv: Zebran!

herregud.
jag läste HERPES utställningen.
blev lite fundersam ett tag :angel: :D
 
Sv: Zebran!

Enligningen till att det heter herptiler är att de ger ifrån sig herpes.
Och anledningen till att det kallas herpetolog är att man fått herpes. Från herptilerna då.

:angel: :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 422
Senast: Sel
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 521
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 769
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp