Zippa/Reiver

R

Real_Life

Någon som vet vad de kostar?
Och om det kostar mycket mer att välja färger själv, hur mycket mer?
Vilka färger är snygga, förresten? (http://www.kefly.se under Mixa och matcha...) Man vill ju ha något som märks lite, men inte FÖR mycket. Och inte är tråkigt men inte skrikigt gräsligt ;)
 
Sv: Zippa/Reiver

Maila till Kefly och begär prisuppgifter på västarna. Då får du ju helt korrekta uppgifter.
Tycker grått och svart skulle vara snyggt, men grått verkar man ju tyvärr inte kunna välja på. Annars kanske du kan kombinera de två mörkare blå färgerna som man kunde välja på? Testade själv denna kombination nu på deras hemsida och den vart faktiskt rätt fin! Men då är det ju bra om du gillar blått också ;).

Vill du ha en lite häftigare kombination tycker jag du kan ta en blå färg samt den gula som fanns, då syns det vilket land du kommer ifrån också :p

Gjorde även en kombination med den ljusblå och ljusrosa, samt den mörkare rosan i mitten. Det vart sött! Men det kanske inte är någonting för dig? Känns mest som om det passar på småtjejer...

Annars kanske en kombination med svart o vitt passar? Ser också lite häftigt ut, och går ju och kombinera lätt med de flesta andra ridkläderna utan bekymmer. Annars marinblått och svart, ser lite mer diskret ut ändå kanske.


Om du beställer en utav de västarna får du gärna återkomma med prisuppgifter samt om vad du har för åsikter om dem sen. Vart nyfiken på denna, framför allt modellen Reiver. Tycker dock de flesta säkerhetsvästarna är obekväma och så blir man ju så svettig med dem, men det kan vara bra och ha också. Har ju unghäst nu, visserligen funkar det ju bra med henne nu, men jag skulle i af gärna ha en väst ute i skogen för att va på den säkra sidan.. men men.. återkom gärna med info. Om du beställer denna! :)

Annars gillar själv Trop Redeem västarna, har en egen sådan men den har blivit lite för stor :p Ångrar att jag inte köpte en storlek mindre. Den skulle ha suttit perfa....
 
Sv: Zippa/Reiver

Revier kostar 1249:- - 1895:- beroende på storlek
Zippa kostar 1895:- - 1995:-

Det kostar 200:- att få egna färger och ytterligare 200:- om du vill ha en måttbeställd väst. Många Ft ryttare har blå/gul, tycker jag är snyggt. Den gråa är också fin..jag vill nog ha en svart och blå, för det är "våra färger" i terrängen.
 
Sv: Zippa/Reiver

Tack :bow:
Inte så dyrt för så snygga och sköna säkerhetsvästar :love:
Och dessutom avsevärt bättre än min nuvarande klass 2-väst antar jag :p
 
Sv: Zippa/Reiver

Ska försöka komma ihåg det, om jag köper någon :)
 
Sv: Zippa/Reiver

Jag är på jakt efter en ny säkerhetsväst nu då jag och min häst börjat lite med fälttävlan. Och jag provade en Zippa väst för en vecka sedan ungefär och fick en AHA upplevelser. Jag kunde röra mig utan problem i den. Den var jättebekväm och nästan som gjord för min kroppsbyggnad.

Så en sån ska jag ha. Lila och svart ska den vara. :banana:
 
Sv: Zippa/Reiver

Jag tycker att det är snyggt med två rosa nyanser men jag är ju lite som jag är! med rätt nyanser är blå/grönt också snygg och som nån skrev är ju två nyanser av blått supersnyggt!
 
Sv: Zippa/Reiver

LitenIsa skrev:
Så en sån ska jag ha. Lila och svart ska den vara. :banana:

Kul att du gillar dom färgerna... Jag har en Zippa i dom färgerna... :p


Mvh Sandra
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 908
Senast: valy
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: monster1
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 493
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 22/23
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp