Bukefalos 28 år!

Zoccer Wadd?

ylvali2

Trådstartare
Någon som vet vart Zoccer Wadd har tagit vägen? Är hon dräktig eller har fölat? Vem är i så fall den lycklige fadern? :D
 
Sv: Zoccer Wadd?

Enligt travsport så har hon fallit för ålderstrecket. Har tydligen fyllt 11 år i år. Skulle inte förvåna mig om hon väntar/fått föl. Vet dock inte vem fadern är.
 
Sv: Zoccer Wadd?

Hon ska vara betäckt! Jag har en lista nånstans... Ska genast gå å leta. Såg hennes namn har jag för mig när jag tittade... återkommer
 
Sv: Zoccer Wadd?

Dräktig med Dream Vacation! Eller kanske har fölet, det vet jag inte, står inget på travsport i alla fall men dem är kanske inte så snabba.
 

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Nikan
·
  • Artikel
Hästnyheter Hur vet du att om det är dags att hjälpa till när stoet fölar? Ridsport har träffat veterinär Anna Bohlin för att i tre poddavsnitt...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 125
Senast: Karro-Lina
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp