Zoot Suit död!

Sv: Zoot Suit död!

Han var född 1973.Lägger in bilderna jag tog på han,och statyn vid gården i fjol.
Zootsuit.jpg

1cda4425.jpg
 
Sv: Zoot Suit död!

Han är(var) äldre än jag...

Kungen av Menhammar är död. Må hans söner och döttrar föra hans fantasktiska gener vidare.

Jag vet att du har en Zootar-märr, det skulle jag gärna också ha!
 
Sv: Zoot Suit död!

Ja, Zoot Suit's insatser för svensk travavel kan inte nog berömmas.
En riktig hedershingst helt enkelt! :bow:
 
Sv: Zoot Suit död!

Tråkigt men han fick ett långt och gott liv! Gillade verkligen hans avkommor!
 
Sv: Zoot Suit död!

Jag vet inte om jag tycker det är tråkigt när en 32 år gammal häst får somna in... :o

Men en epok har gått i graven... :bow: :bow: :bow:

/// ghost
 
Sv: Zoot Suit död!

ghost skrev:
Jag vet inte om jag tycker det är tråkigt när en 32 år gammal häst får somna in... :o

Men en epok har gått i graven... :bow: :bow: :bow:

/// ghost

-word-

:bow:
 
Sv: Zoot Suit död!

han gjore verkligen det som förväntades av honom. trist och trist en häst kan ju inte leva för evigt
 
Sv: Zoot Suit död!

Tråkigt!!
Han var verkligen en hedershäst!!!
Morsan var verkligen förtjust i honom. Hon var till Menhammar några gånger för att titta på honom.

Tydligen så hatade han att bli fotograferad.
 
Sv: Zoot Suit död!

Tiden går...

Jag och en kompis fick följa med när ett sto från stuteriet där vi hängde dagarna i ända skulle till Menhammar för betäckning, det måste ha varit i början av åttiotalet!

Jag har fortfarande kvar fotona jag tog på Zoot Suit och Smokin Yankee någonstans i gömmorna.
 
Sv: Zoot Suit död!

Å Prakas har dött, 25 år gammal!
Men mitt nick lever vidare ett tag till, som en liten hyllning kanske? :cry:
 

Liknande trådar

Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 441
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Som jag skrivit om här under hösten så fick min gamla JRT somna in. Nu har jag beställt en fin liten urna för hennes aska och känner mig...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 274
Senast: Tokyo
·
Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
946
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
951
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp