Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Jag kraschar. Jag gråter. Jag orkar inte mer, men jag vet att det inte finns något annat val. Det är bara att fortsätta...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Myrten
·
  • Låst
Dagbok Long time no see, kära dagbok, Jag trodde inte att jag skulle använda dig igen, inte när jag döpt dig till något så dumt. Der känns...
Svar
2
· Visningar
552
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Det är konstigt hur den fungerar ibland, den där hjärnan. När jag ena dagen inte kan förstå hur jag någonsin har kunnat...
Svar
0
· Visningar
341
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Jag har visst lyckats förstöra allt igen. Precis som vanligt alltså, jag förstör alltid allting. Nu ligger jag i en...
Svar
0
· Visningar
452
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Idag hittade jag ett gammalt meddelande jag skrivit på ett hemligt språk för massor av år sedan. Jag lyckades översätta...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Idag behövde jag välja en ny plats, för den gamla hade blivit full. Det är konstigt det där, hur det kan bli. Jag som...
Svar
0
· Visningar
640
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, För ett tag sedan fick jag för mig att jag ska börja plugga. Sagt och gjort, jag sa upp mig från jobbet och sökte in till...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Just nu ligger jag i sängen och försöker förmå mig att boka en tid hos min vårdcentral. Jag har tydligen bytt vårdcentral...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Det där sket sig ju rejält, eller vad säger du? Knappt hade dagen hunnit börja innan jag lyckats förstöra allt som...
Svar
0
· Visningar
621
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Det vände tillslut, tack och lov. Det var riktigt illa förra veckan, och jag har sagt till mig själv att det inte får bli...
Svar
0
· Visningar
564
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 383
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Ikväll gjorde jag något jag tycker är jobbigt. Jag gick och handlade. Ensam. Jag insåg att det nog är första gången jag...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Jag vet egentligen inte hur man gör det här. Jag har aldrig skrivit dagbok, jag har faktiskt aldrig vågat. Det är lite...
Svar
16
· Visningar
1 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp