Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Man 1: (Bor i annat land, träffat genom gemensamma vänner på festlig tillställning i sagda land.) Jag: lägger upp bild på fb några dagar...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
33 155
Senast: tjenixen
·
Relationer Jag har precis avslutat min relation med min kille som jag har varit tillsammans sedan 4 år tillbaka. Vi valde att göra slut dels för...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 096
Relationer Insåg precis att pappa fyller 60 år om precis 3 veckor - och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom. Vad ger man en 60 årig bil-...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 227
Senast: mooi
·
Relationer På jobbet har den en tradition att man ska turas om att köpa en present för 50 kr till den som fyller år. Nu är det min tur, men vad ska...
Svar
16
· Visningar
1 734
Relationer Antar att jag hamnat i nån slags kris kring min 50-årsdag :p Kommer att fira födelsedagen tillsammans med dottern i Oslo, på spa :heart...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 776
Senast: ancan
·
Relationer Jag är en kille som är på väg att ta över mitt föräldrahem vilket är en häst gård i Örebro län. Vill ju driva den vidare men det är...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
28 838
Senast: ptr
·
Relationer Bli tillsammans med sitt ex för 3dje gången. 3dje gången gillt? Vad säger ni spontant, Ja eller Nej ? Kort bakgrund : Var tillsammans...
Svar
15
· Visningar
3 452
Senast: lilstar
·
Relationer Min sambo fyller 30 år om ungefär en månad. Jag skulle helst vilja ge honom en heldag bestående av olika "aktiviteter" men jag vet...
2
Svar
21
· Visningar
4 007
Relationer En av mina bästa vänner fyller år snart och jag skulle så gärna vilja hitta någon riktigt fin present till honom. Han påstår att han...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: LovingLife
·
Relationer Hej! Här kommer en liten lyckoförklaring över hur fint livet kan bli ändå mvh glad och kär :D Jag har hela mitt liv känt en dragning...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 438
Senast: nyponros
·
Relationer Ebba Busch Thor (KD): SD är inte rasistiskt. Hon avvisar inte heller en alliansregering med passivt stöd av SD. Någon måste ju börja...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 340
Senast: Oldie
·
Relationer Vad har ni för skämt i era lokala blaskor idag :D.
2 3
Svar
40
· Visningar
3 223
Senast: majha
·
Relationer Nästa månad firar jag och min sambo 10 år tillsammans! Jag skulle vilja ge honom en present som håller, har ni några tips? Han har redan...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: Mineur
·
Relationer I dag är en dag att fira! Detta blåbär har nämligen bukejubileum. 10 år. Herregud. Jag älskar buke. Och jag älskar er :love: Några...
2
Svar
24
· Visningar
2 028
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 326
Senast: tanten
·
Relationer Det är 1 500 000 svenskar som inte kan betala sina räkningar online, 1 500 000 personer som inte kan sköta sina bankärenden online. 1...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
14 912
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag är i yngre medelåldern, inte gift, har inga barn. För ett halvår sedan träffade jag en man, medelålders, gift, 3 barn. Vi blev pang...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
23 576
Senast: dalian
·
Relationer Nu har dom hållit i gång och nu börjar skiten på allvar. Här står det ett gäng på trottoaren och skämmer ut sig. Gapar o skriker o fulla...
Svar
6
· Visningar
676
Senast: Gammeln
·
Relationer sätter käppen i hjulet för mig många gånger... För att göra en lång historia kort och undvika en novell så har jag under hela min...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: Klipott
·
A
Relationer Om jag som man får en kram av en kvinna som för mig är helt okänd, känner bara lite eller känner väl och kramar tillbaks, räknas det...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 474
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp