Bukefalos 28 år!

Åååå, hämndbegär

@Stjaerna Du skriver ner allt allt allt som du skulle vilja göra mot honom, detaljerad, utstuderat, grafiskt, målande. Skriv ner allt på ett papper eller skriv ut från datorn och så läser du igenom det många många gånger och verkligen känner hur skönt det skulle va och hur skadeglad du skulle vara och när du sen känner dig mätt och inte så sugen längre så eldar du helt enkelt upp pappret och anser dig färdig med honom och med din hämnd. Du fick den, bara inte i verkligheten :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 223
Senast: Anders
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 787
Senast: TinyWiny
·
Relationer Varning för långt och vimsigt inlägg, måste bara få skriva av mig, kände jag. Jag lever i en relation sedan två och ett halvt år...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 675
Senast: Vallmo
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp