Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Har ni några såna? Jag har en stepup-bräda, den är bra att ha grejer på. :D
2
Svar
33
· Visningar
5 483
Senast: Enya
·
Tjatter Helt fräckt härmar jag en tråd på ett annat forum :D Vad har du snöat in på just nu? En viss tv-serie, en maträtt eller en ny hobby...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
15 763
Senast: Asko
·
Tjatter ...eller är jag sjåpig? Var på easy-line, cirkelträning på gymmet för en stund sen. Före mig så var det en man som svettades YMNIGT...
2
Svar
22
· Visningar
3 537
Senast: golit
·
Tjatter :love: Bara två dagar kvar, yippieee! Vilka ska dit? Vad är det viktigaste att packa till en rockfestival? Jag har städat ur...
Svar
17
· Visningar
2 432
Senast: Popcorn
·
Tjatter Idag hölls presskonferensen som avslöjar årets Sommar-pratare! Här är listan...
Svar
10
· Visningar
1 289
Senast: Anna
·
  • Låst
Tjatter Just nu fascineras jag över att ett litet inlägg på fb om att man är dålig som missar en konsert (ikväll, fantastiskt band, men pengarna...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
100 840
Senast: saddi
·
Tjatter Jag försökte få svar via fb men det gick sisådär, google/youtube var inga vänner i detta fallet. introt är ganska långt och börjar...
Svar
14
· Visningar
1 444
Senast: GotAsecret
·
Tjatter ååååh känner att jag behöver lite hjälp/pepp!! Jag har ett litet gäng nära vänner, förr var de sambos och vi sågs lagom ofta, vilket...
Svar
2
· Visningar
1 108
Senast: ronda
·
Tjatter Tjohoj nu behöver jag Bukes kunniga hjälp :) Jag ska ordna en överraskningsfest för min fina sambo och temat är Tiki Tiki! Jag har...
Svar
0
· Visningar
1 122
Senast: Aliche
·
Tjatter Jag är hos mamma och har käkat en dansk maträtt (koldskål, mycket gott) och jag blev som vanligt lite mobbad för att jag inte vill bo i...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
23 191
Tjatter Ni minns: en direktör från Stockholm kommer med sin dotter till Saltkråkan för att köpa huset och Tjorvens familj håller på att gå i...
Svar
11
· Visningar
5 014
Senast: martha
·
Tjatter Jag kom att tänka på att det ju börjar bli vanligt att folk har hatt etc igen. Och att man faktiskt ser annat än toppluvor på "den...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 549
Senast: Anna
·
Tjatter Är det fler som håller på med det? Jag började idag och jag tror att detta kan bli ett beroende!! ett bra beroende kanske, man kommer...
Svar
16
· Visningar
1 439
Senast: Huskatten
·
Tjatter Jag hittade ett blogginlägg som jag kände mig tvungen att dela. Fantastiskt, att Unisex är så enkelt egentligen...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 402
Senast: Raderad medlem 6459
·
Tjatter Seniors egen Blocket-tråd :D Säljes: Äldre julgran som varit i familjens ägo i vått och torrt i många år söker nu ett sista hem...
2
Svar
35
· Visningar
5 450
Senast: Sleepy
·
Tjatter Jag såg så underbart roligt klotter, hoppas jag i all fall. Eller betyder det något annat, något modernt som jag inte fattar? På en...
Svar
0
· Visningar
944
Senast: aprilmaj
·
Tjatter Jag har lärt mig något nytt de senaste veckorna. Damhandboll är ju fantastisk underhållning! Bättre än herrhandboll faktiskt.
Svar
2
· Visningar
844
Senast: TomasN
·
Tjatter Jag och min sambo ska ha midsommarfest ute på min föräldragård. En heldagsfest med sillunch, aktiviteter, midsommardans, grillmiddag...
Svar
3
· Visningar
1 669
Senast: Mineur
·
Tjatter Så mycket roligt/intressanta trådar det har funnits - och finns. Jag gick in på mitt eget nick och har läst i de olika trådarna jag har...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
17 922
Senast: morgaine
·
Tjatter aka. tråd som skapas på en lördagskväll när ts sitter hemma själv och är oerhört uttråkad.:D Förste som gissar rätt får skriva in...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 190
Senast: kvandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp