Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har ju trott att det är gratis för barn att gå till läkare.... Fick dock idag en faktura från Akademiska efter att sonen åkt in...
Svar
15
· Visningar
2 596
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Men varför säjer man så? Grisar svettas väl inte?
Svar
6
· Visningar
11 617
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Sedan 25 år tillbaka har jag haft en stor kärlek i mitt liv. Det var en himlastormande tonårsrelation på något år med...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
12 215
Senast: sox
·
Kropp & Själ Måndag förra veckan (25/3) upptäcktes att jag har en cysta på en äggstock. Den kommer inte försvinna av sig själv, utan måste opereras...
Svar
5
· Visningar
13 870
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Jag har blivit rekommenderad hälsoväst men känner mig av någon anledning tveksam. Är det någon som har provat att använda en? Vad var...
2
Svar
29
· Visningar
28 351
Senast: netia
·
Kropp & Själ Jag undrar om det är någon här som har problem med sköldkörteln? Ffa. underproduktion? Vad har ni för symtom? Har ni blivit bättre efter...
Svar
8
· Visningar
7 143
Senast: mariposa
·
R
Kropp & Själ Är det någon här som varit i Kappadokien och vill berätta lite om det? :) Jag och sällskap funderar på att ta en vecka i Turkiet i höst...
Svar
0
· Visningar
897
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Imorgon ska jag dra ut min tand, jag ska få lugnande innan, sånt man dricker. Jag får inte äta på 4 timmar innan. Är det pga...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 165
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Det är nu ungefär en månad sen det tog slut mellan mig och mitt ex och hela tiden får jag sånna sammanbrott där jag bara gråter. Hur gör...
Svar
16
· Visningar
2 110
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Dum fråga, antagligen.... Fick under helgen otroligt ont i en visdomstand (och TROR jag, tanden intill). Har aldrig haft tandvärk, så...
Svar
8
· Visningar
7 460
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Jag och min tumnagel på höger handen har varit ovänner et tag, först sätter jag en gaffel på högra sidan av nageln två olika gånger med...
2
Svar
21
· Visningar
41 946
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ När jag var tonåring använde man det blå "badhusvattnet" från Clearasil, kombinerat med nåt behandlande täckstift. Eller kanske detta...
2
Svar
32
· Visningar
6 285
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Jag går bara upp och upp i vikt :p Jag tränade rätt mycket för ett tag sen (gruppträning på gym) men tappade suget, tyckte inte det var...
Svar
12
· Visningar
1 548
Kropp & Själ Åh, svärfar har troligtvis åkt på magsjuka. Han mådde bra på förmiddagen och har varit ute och jobbat hela dagen. När han kom in så...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 548
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Har suttit och googlat ett tag nu och försökt få fram mer information om solarier i Stockholm, främst Södermalm och förstår mig inte...
Svar
5
· Visningar
3 576
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Ska gå att få tag på på typ Ica Maxi eller Kicks och inte kosta massor av hundralappar. Måste finnas i skitblek färg, och som sagt, vara...
Svar
11
· Visningar
2 884
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Allt på en gång, hänger det ihop? Jag har ju en inflammation under min dåliga tand, som dras nästa vecka på onsdag. Fick antibiotika...
Svar
0
· Visningar
1 981
Kropp & Själ tyvärr, jag lider av bukediarré för tillfället ;) har nu äntligen tagit mig i kragen och kommit i gång med träningen. och det känns...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Jag har lyckats tappa rösten pga förkylning och hosta. Har någon något tips för att snabbast återfå rösten? Som det är nu finns den...
Svar
14
· Visningar
83 186
Senast: sweep
·
Kropp & Själ ... tar de ens emot en? Det är så att jag ska få en spiral insatt och naturligtvis har mensen prickat in den här helgen/veckan, jag...
Svar
2
· Visningar
1 364
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp