Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har varit i Turkiet i 6 veckor och när jag kom hem hade jag två paket jag skulle hämta på posten, från telefonbolag? Telenor och 3. Har...
2
Svar
31
· Visningar
6 833
Senast: Lyrisk
·
Äldre Ja, som rubriken antyder, jag vill ha era smarrigaste recept på hemmagjort godis!
Svar
3
· Visningar
757
Senast: sthu
·
Äldre Hej alla party people! :) Jag och några kompisar ska till bland annat Gotland i sommar och festa, men även lite andra ställen. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 925
Senast: Athenalover
·
Äldre Vad heter det, ni vet såna där "flätor" med bomullsgarn man kunde få utomlands? Man tar en slinga hår och lindar bomullsgarn runt i...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Thera
·
Äldre Min sambo är tyvärr av den sorten som inte äter något havslevande protein överhuvud taget :( Minst av allt kräftor eller andra...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 842
Senast: Gabbi
·
Äldre Är det någon som kan något om korpar? Jag har en som brukar hålla till här, men jag vet inte riktigt vad den vill (om något?). Det är i...
2
Svar
24
· Visningar
4 669
Senast: aprilmaj
·
Äldre Eller flyttare överhuvudtaget? Vad har ni haft med er när ni flyttat, vad har varit viktigt så att det fått följa med och vad har ni...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 004
Senast: fryckan
·
Äldre Ja som ni kanske räknat ut så ska vi (Jag & Sambo) besöka Grönan på onsdag. Tänkte höra efter era tips "inför besöket" allt från vad...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Zaga
·
Äldre Vad säger man....:( http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17215381.ab Har inte folk blivit ett dugg upplysta??? Jag tycker att...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 015
Äldre Är detta lagligt? http://www.aseletrappern.se/info-traps.php Det är postat på en hundsida jag moddar, har blivit anmält som ev...
Svar
6
· Visningar
2 325
Äldre Osäker på vart jag skulle lägga tråden men chansar här. Ska köpa en ny DVD-spelare men tycker det är så svårt att hitta en som...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: tassel
·
Äldre Kära bukefalister, jag vet inte vad jag ska göra.... just nu är håret på utväxt, dels för att spara ut längden, samt min normala...
2 3
Svar
40
· Visningar
13 748
Senast: MM
·
Äldre Kanske skriver lite luddigt men sitter på mobilen Familjen har planer att dra till Malmö ikväll eftersom den äldsta ska på festival...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: McFlurry
·
Äldre Nu äntligen har min nya samsung galaxy s4 kommit! Är därför i srort behov av tips och råd angående appar och annat dylikt som jag inte...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Har en gräddsifon och ett x antal lustgaspatroner, har testat en patron nykter och blev mest yr i ½ minut. Jag vill ju ha den där...
Svar
12
· Visningar
2 083
Senast: pepp
·
Äldre Jag tänkte ta en liten tur till Barcelona i nov/dec, bara över en weekend, mitt pass går ut i feb -14, är jag safe? Jag vet att vissa...
Svar
4
· Visningar
1 472
Senast: sussisus
·
Äldre Ok, jag och maken håller på att kolla på sommarstuga ganska seriöst just nu, har fått lånelöfte och hittat ett par SJUKT fina ställen...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 209
Senast: Lavinia
·
Äldre Jag ska åka till Kolmården med barnen och mamma nästa vecka och börjar titta lite på kartor vad som är snabbaste vägen dit. Jag utgår...
Svar
8
· Visningar
2 735
Senast: Snurrfian
·
Äldre Vilka vill hinka och när kan ni? :banana: Deltagarlistan so far (från tråden "Allla vi som pluggar i Lund") - Fazeem är i Lund från...
2
Svar
35
· Visningar
3 152
Senast: Flixon
·
Äldre "SD-politiker om Japan – otroligt skönt att vara i ett land där feminism inte existerar"...
Svar
16
· Visningar
1 901
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp