Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Får en smsavisering om att jag har ett paket att hämta på Posten. Adressen står så fint i smset också, problemet är bara att på den...
Svar
17
· Visningar
1 837
Senast: Texaz
·
Äldre Min son blev tidigt i våras misshandlad i klassrummet av ett gäng ungar som gick in och slog honom. Hemskt?, ja eller inte. Med facit i...
2
Svar
37
· Visningar
4 337
Senast: golit
·
Äldre som rubriken lyder, dela med er av era bästa citat/visdomsorden. Engelska, svenska, latin, you name it! Jag vill höra allt :D Mitt...
2
Svar
25
· Visningar
4 360
Senast: Araminta
·
Äldre Jag har ansökt om ett lite större lån som jag idag fick besked på att det blivit beviljat. Det står dock att de kan komma att kontakta...
Svar
7
· Visningar
3 289
Senast: Misiaczek
·
Äldre Lite luddig rubrik kanske. Men undrar om någon druckit dessa, Baileys hazelnut flavor Passoa brazilian night Bacardi...
2
Svar
22
· Visningar
5 948
Senast: JeayL
·
Äldre Jag ska överraska en kompis till helgen och tänkte försöka mig på att göra en svan av maräng, men de recepten jag hittar verkar mest...
Svar
5
· Visningar
3 073
Senast: Killaloe
·
Äldre Hittade en burk med köttfärsås i frysen som är gjord 2 februari 2013. Är den för gammal för att äta eller kan jag värma till det?
Svar
3
· Visningar
896
Senast: LovingLife
·
Äldre Inte en aning om jag lagt tråden rätt men flytta isf. En vän till mig gifter sig i September. Och jag planerar möhippa för fulla...
Svar
11
· Visningar
1 323
Senast: Anyo
·
Äldre Ni är så bra på allt, hörni! Så här får ni världens bästa låtsignalement av mig: Tjej som sjunger på franska, typ trevlig pop som låter...
2
Svar
23
· Visningar
3 576
Senast: em-pirre
·
Äldre I lördags så fick jag 5 rätt på min Harry boy (V75). Jag spelar ytterst sällan så jag har dålig koll vad saker och ting betyder. Men det...
Svar
3
· Visningar
1 451
Senast: lizzie
·
Äldre Funderar på att skaffa en ny mobil. Har en iphone4 nu men vill inte ha iphone igen. Men vet inte vad jag vill ha istället, vad har...
2
Svar
25
· Visningar
3 625
Senast: Manji
·
Äldre Usch, äckliga små flygfän, jag blir galen på dem!!! Känns som de kommer i mängder vissa år, andra år är lugnare. Detta år får nog...
2
Svar
21
· Visningar
4 936
Senast: kvandi
·
Äldre Jag tillhör den lilla skaran som inte har facebook...då jag inte velat synas... Nu börjar jag dock bli lite nyfiken på om jag inte...
Svar
12
· Visningar
1 962
Senast: Riley
·
Äldre Någon bra teori??? Vårt bredband (ADSL) krånglar så fort det börjar regna:crazy:, det räcker med några droppar som trillar så ballar...
Svar
8
· Visningar
1 156
Senast: Boj
·
Äldre http://www.expressen.se/nyheter/de-lever-med-varldens-storsta-gnagare-gary/
2 3
Svar
49
· Visningar
7 109
Senast: Rosett
·
Äldre Liten spinoff på "ni som kör hoj" på senior, där det diskuteras om hur vårdslösa mc förare är i trafiken. Jag hör till ungdom så jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 779
S
Äldre Vad har man för kläder på kontor om man gör sin praktik där? Funkar det med jeans? shorts? kjol? Vad ska man inte ha? (Det är ett...
Svar
18
· Visningar
6 560
Senast: Anna_
·
Äldre Jag har köpt en kapselmaskin, men dricker inte kaffe själv så har noll koll. Det står att kapslarna ska förvaras in a clean, cool & dry...
Svar
5
· Visningar
2 337
Senast: hier
·
Äldre Vill ha krokar om ser ut som en galge typ. Alltså ingen galge utan mycket mindre. Nån som förstår vad jag menar??
Svar
8
· Visningar
978
Senast: Apollo
·
Äldre Är det bara jag som inte ser nåt annat senare än gårdagens inlägg?
Svar
17
· Visningar
2 033
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp