Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
Äldre Någon som har tips på små efterätter till 2 pers? Oftast när man gör efterätter/bakar blir det ju en hel kaka ex kladdkaka...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: kvandi
·
Äldre Jag har haft Halebop kontantkort sen jag köpte mobil 2002 men det kanske finns bättre alternativ? Vad använder ni? Kostar? Iofs ringer...
2
Svar
25
· Visningar
3 529
Senast: Tjôta
·
Äldre Hej! Fortsättning på det ofrivilliga Norgeäventyret. Det som hände var att bilen gick sönder i söndags kväll och jag har ju...
Svar
11
· Visningar
8 705
Senast: Snurrfian
·
Äldre Planerar NY resa och har några frågor: - Sängstorlek, på hotellet vi ska boka kan man välja "en säng" eller queensize. En queensize är...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: hastflicka
·
Äldre For några mil med bilen vid lunch. ACn funkade utmärkt. Sedan skulle jag hem. Kokhett i bilen och den blåste bara varmluft. Jag har...
Svar
19
· Visningar
7 543
Senast: Silkisif
·
Äldre Vart kan man höra av sig? Han försvann tidigare idag och därför kan man ej göra anmälan till polisen således ej till mps. Lagt ut på...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: prallan
·
Äldre Nu börjar det närma sig för min födelsedagsfest och tanken är att göra ett bål med alkohol. Givetvis har jag redan hittat en massa på...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: Poisonous
·
Äldre Det enda jag minns är att det är en kille som sjunger och en stor del av låten består av visslande. I musikvideon är det en liten kille...
Svar
6
· Visningar
5 299
Senast: Isituss
·
Äldre Jag har länge drömt om att leva och jobba i ett annat land men aldrig vågat ta steget då jag mått som jag mått och därmed dömt det som...
2
Svar
22
· Visningar
2 615
Senast: Kixlin
·
Äldre Hörde en låt på radion idag som har satt sig på hjärnan, har letat runt utan resultat efter den så testar min lycka här. Tyvärr...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: Sasse
·
Äldre Imorgon bär det av. Jag och pojkvännen utgår från blekinge. Vi tänkte sova på hotell två nätter, (har bil). MEN vi vet ännu inte...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: em76
·
Äldre Är det någon som varit på Chinateatern och suttit på de första raderna? Står att det är "hög scenkant rad 1-2" men hur hög? Ser man...
Svar
4
· Visningar
5 073
Senast: sussisus
·
Äldre Hade ett missat samtal från ett nummer, sökte överallt vem det kunde vara. Kollade eniro och hitta osv. men det hittades ingenstans...
2
Svar
38
· Visningar
6 889
Äldre Behöver gråta ur mig lite... Vilken är den sorgligaste filmen ni någonsin har sett? Tar med än gärna emot förslag :D
2 3 4
Svar
63
· Visningar
10 075
Senast: corzette
·
Äldre Ledig, rastlös, ganska pank och himlen är grå. Vad ska jag och mina vänner hitta på? Gärna något aktivt då senaste veckorna enbart...
Svar
4
· Visningar
658
Senast: Fazeem
·
Äldre De 2 tjejer som jag räknar som bästa vänner är tvillingar och vi kan kalla dem A + B. A har sedan december bott på annan ort en bra...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Madonna
·
Äldre Med tanke på att jag själv är uppväxt i Göteborg är detta en rätt fånig fråga. Men när jag nu ska till hemstaden och har bestämt mig för...
Svar
16
· Visningar
4 100
Senast: Stalone
·
Äldre Jag och sambon plannerar att gå ut på en liten middag vid min födelsedag, problemet är att vi har blivit lite hemmablinda och kan behöva...
Svar
19
· Visningar
1 868
Senast: svea
·
Äldre Nu har jag bott hemifrån i drygt ett år och givetvis har alla mina tävlingsrosetter inte fått någon plats. De ligger fortfarande...
Svar
4
· Visningar
1 607
Senast: Kakis
·
Äldre Jag ska laga mat åt mor och far som firar bröllopsdag i veckan, huvudrätten blir lax fylld med kryddor och grönsaker i folie på grill...
Svar
9
· Visningar
1 562
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp