Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag tycker om min kamera! Jag har tagit runt 2000 foton med den, men har ett problem. Jag har inte använt den mer än någon enstaka gång...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: Enya
·
Äldre Vi har hittat det perfekta huset (gården) och har möjlighet att slå till samt stooor chans att faktiskt "få" den. Både jag och sambon är...
2
Svar
39
· Visningar
18 031
Senast: Kilauea
·
Äldre Mina älskade gympaskor fick följa med mig till stallet några gånger i vintras och luktar fortfarande häst efter x antal tvättar. Hur får...
Svar
3
· Visningar
1 977
Senast: Jossantt
·
Äldre Vad gör man en hel, lång sommar? Studierna börjar inte förrän i höst och något sommarjobb fick jag inte tag på, så nu har jag flera...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Araminta
·
Äldre Om vi låtsas det, vem/vilka skulle ni gå och se? Jag skulle se Within Temptation utan tvekan. Finns många jag vill se men dem är...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 042
Senast: Anna-panna
·
Äldre Ett väldigt aktuellt ämne :p Men ja, jag är långt ifrån berest av mig och skulle nu vilja ha hjälp. Jag och sambon vill åka till...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 082
Senast: Boj
·
Äldre Brukar väl vara hitta låten eller filmen eller så, jag vill ha hjälp att hitta vin! Ska till summerburst i helgen och tycker det...
Svar
12
· Visningar
1 520
Senast: lilstar
·
Äldre Jag gillar att vandra men börjar bli nervös för att en flerdagars vandring med tält kanske tillhör det förflutna? För hur ska man klara...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: Inglorion
·
Äldre Har läst om koattackerna i ett naturreservat utanför Stockholm. När jag först såg rubriken tänkte jag "men vilka idioter som går in i en...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 133
Senast: Brandgul
·
Äldre Ngn här som skickat en tårta via dem? Vad tyckte ni?
Svar
0
· Visningar
558
Senast: Barbabelle
·
Äldre Jag vill ha tips på bladvändare, såna som man bara måste läsa. Har beställt några i pocket, bl.a. Natascha Kampusch och Ingrid...
Svar
17
· Visningar
1 861
Senast: Rosett
·
Äldre Jag behöver lite hjälp med en dophälsning. Jag är dansk och har därför lätt att blanda ihop språken ibland. Kan ni hjälpa mig att läsa...
Svar
19
· Visningar
14 817
Senast: Iser
·
Äldre mycket snack om tiaror och diadem på TV när det gäller prinsessbröllopet, men jag har inte lyckats klura ut skillnaden, jag googlade och...
Svar
3
· Visningar
1 581
Senast: sussantuss
·
Äldre Jag skulle vilja ge bort ett medlemskap i body shop till min vän i present, kan man teckna ett medlemskap där åt någon annan? Har sökt...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: GotAsecret
·
Äldre Det kanske inte är ett bekymmer i hela landet, men borde vara det för alla om bor utanför Mariestad, där 110 vägen blivit 80. Eller för...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 780
Senast: Lorpan
·
Äldre :confused: :eek: Det brukar det ju vara varenda dag!
Svar
2
· Visningar
707
Senast: em76
·
Äldre Sambon klurar på vad han ska göra med håret ikväll på rockabillypartyt. Såhär ser håret ut, han har högt hårfäste och det är ganska...
Svar
1
· Visningar
1 777
Senast: Pia
·
Äldre Jag vet att om man bor i lägenhet och grannarnas högljudda fester går till överdrift, kan man ringa störningsjouren. Men hur gör man om...
2
Svar
29
· Visningar
23 561
Äldre Efter ett larm på radion idag om en brand med farlig rök så föddes frågan: Hur stänger man ventilationen i en hyresrätt/lägenhet?
Svar
12
· Visningar
9 959
Senast: MissFideli
·
Äldre ...skulle jag vilja he en... Någon som är kunnig vad gäller detta. OBS inte kajak.
Svar
9
· Visningar
3 146
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp