Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Relationer Nu fyller vi jämnt! Över 2000 inlägg i nr 19 så är lite proaktiv här.
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
200 532
Senast: Pancakes
·
Fritid Någonstans här på buke läste jag om andra kassar man kan använda till höpåsar/tvättpåsar/förvaring? Men jag kan inte hitta vad de var...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: kamomillo
·
R
Hemmet Hej allihopa. Hur sköter jag bäst mitt golv? Det är inte lackat utan matt. Obehandlat? Eller möjligen oljat? Vaxat? Se bild. Det är...
2
Svar
23
· Visningar
3 168
Senast: Raderad medlem 68338
·
Samhälle Att en president i en civiliserad regering (...?) kan få uttrycka sig såhär. Helt ofattbart. Detta är USA! Är karln inte riktigt klok?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 763
Senast: lbb
·
Skola & Jobb Hur mycket kan ens chef på sitt jobb bestämma över vad man får och inte får skriva om på nätet? Får man inte längre skriva om jobbet...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 949
Senast: mandalaki
·
Äldre Suck, djävla idioter. Fick det här. Kan förstå att många blir rädda. Frågan om din sinnesfrid. o;? Hallå! Du kanske inte känner...
Svar
16
· Visningar
4 231
Senast: anna_panna
·
IT & mobiler Jag börjar tröttna på att varje gång jag ska använda en viss sida på jobbtelefonen så måste jag söka efter den. Nu har jag i närmare en...
Svar
5
· Visningar
651
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Någon som har koll på om man kan se sin inskickade tillbudsrapport genom Kia? Anmälde ett tillbud på jobbet och nu vill jag komma åt det...
Svar
8
· Visningar
1 270
Senast: Snowball
·
Äldre Jag tänker som en gnu men kan inte komma ihåg vad serien hette! Det var en ungdomsboksserie från usa som vi läste och älskade. Jag är...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: Gry
·
Äldre Jag ska ta en tripp till Göteborg på höstlovet med min dotter på 12 år. Tips på saker att se och göra, äta osv? Vi har 2-3 dagar på oss...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Anna
·
Äldre Vad gör ni med friskvårdbidraget? Har 2000 som jag vill använda innan årsskiftet, någon som har något bra förslag? gymkort är jag inte...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 543
Senast: Youma
·
Relationer För att inte kidnappa dejtingtråden tänker jag att jag startar en ny tråd. Jag läser ofta i Dejtingtråden, men även i andra sammanhang...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 737
Senast: tuaphua
·
Äldre Jag behöver hjälp med hur jag säger detta på engelska. "Det är på egen risk då, om det blir en biljettkontroll får du en kontrollavgift...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Philosophia
·
Mat Som rubriken säger. Tar ni med er era saker hem tillbaka efter ett knytkalas? Hade nämligen ett sådan idag för ett gäng mammor. Jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 840
Senast: nyponros
·
Äldre Taskigt formulerad rubrik, men jag är alltså ute efter förslag på efterrätt som inte kommer att innebära att vi har en halv...
2
Svar
30
· Visningar
3 290
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Finns det någon datakunnig som kan hjälpa mig? Jag köpte ut min jobbdator med en företagsversion av Office 365 installerad. Nu har...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Targa
·
Skola & Jobb Jag började nytt jobb i somras. Har insett att det inte är arbetsplatsen för mig och att arbetsuppgifterna inte matchar med min...
Svar
9
· Visningar
1 527
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag, mamma och syrran ska gå på musikal på Oscarsteatern i slutet av oktober och är på jakt efter en bra restaurang. Vi kommer bo på...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: Sleepan
·
IT & mobiler Hej Jag fotar en del när min dotter spelar fotboll. På nybörjarnivå alltså. Jag kan ibland få problem när jag fotar, i synnerhet hennes...
2
Svar
27
· Visningar
2 382
  • Låst
Tjatter Jag skapar en ny tråd. Migränen börjar vara borta men är sjukskriven idag med. Men ser fram emot jobbet i morgon. Börjat leta städfirma...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
117 090
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp