Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min syster gjorde illa sig för ett år sen när hon blev omkulldragen av en häst och stukade foten. Foten blev dubbel, knallblå och hon...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 124
Äldre Ska tillbringa natten i Västervik. Någon som har tips på vår man kan äta på kvällen? Eller för den delen om det är något att undvika.
Svar
1
· Visningar
385
Senast: Emtherlia
·
Äldre Hjälper min kille att leta lägenhet i Malmö. Han gjorde en kreditupplysning på sig själv och såg att han hade 2 obetalda fakturor från...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 415
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Har dragit på mig en brakförkylning vilket resulterade i dålig sömn och tillhörande nattliga funderingar... Jag har alltid tidigare...
2
Svar
24
· Visningar
7 253
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har just nu ont i en axel. Eftersom jag dras med en reumatisk variant som påverkar främst muskel- och ligamentsfästen så brukar jag...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: ameo
·
Trädgård & Växter Har en del örter i växthuset. Finns det någon möjlighet att övervintra dem?
Svar
6
· Visningar
729
Senast: monster1
·
Samhälle Jag sitter åter igen på en liten flygplats med kanske 10 gater. Varför i hela friden heter de 102 103 osv? Varför helt enkelt inte 1,2 3...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Brandgul
·
Äldre Hur har ni det i år med svamparna? Hos oss (eller ja, hos mig i norra delen av halland) är det misär - från att ha plockat absurda...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 293
Kropp & Själ Jag har sedan 3 dagar tillbaka haft någon skum form av "förkylning". Eller alltså, såhär: Jag känner mig helt frisk. Mitt...
2
Svar
29
· Visningar
2 990
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Startade en tråd tidigare att jag verkligen vantrivs på mitt tidigare jobb. Är utfryst och rent av mobbad. Har sagt till både HR och...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
13 501
Senast: Smurfoff
·
Äldre Jag swishade till en person utan att först fråga om han har swish. Får man meddelande om man skickat till ett nummer som inte har swish...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag vill inte outa någon, så jag väljer ett anonymt nick. En närstående är beroende av sömntabletter och stark smärtmedicin, och vill nu...
Svar
13
· Visningar
1 458
Senast: Petruska
·
Fritid Tog en liten sväng ut i skogen igår för att leta svamp. OMG, hittade hur mycket Karl-Johan som helst. Nu vill jag ha era bästa recept...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: Marvin
·
Äldre Tittar på dressyren och kommentatorerna sitter i en studio i Sverige förmodar jag. Undrar varför SVT inte kan kosta på att skicka dit...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Tråden för oss som behöver inspiration och motivation till att ta tag i små och stora projekt. Alltifrån att ta ut soppåsen till att...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: Magiana
·
Hemmet Vi har under en längre tid haft problem med att disken inte är ren när diskmaskinen är klar. Och det är inte så att matrester sitter...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 215
Senast: VLMF
·
Hemmet Min hatthylla fick lite väl mycket belastning och skruvarna på ena sidan ramlade ur med pluggar och allt. Den andra sidans två skruvar...
Svar
4
· Visningar
4 138
Senast: AraSlei
·
Äldre Har googlat men utan vettigt resultat. Min fråga handlar alltså om Instagramstories och har troligtvis ett enkelt svar. Det jag vill...
Svar
2
· Visningar
674
Senast: Idas
·
Fritid Jag drog igång gräsklipparen, men det ryker om den. Hur kan det komma sig att den plötsligt börjar spotta ut betydligt mer avgaser än...
Svar
13
· Visningar
2 404
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska förklara min situation men när jag var ute och cyklade så blev jag. Yr samt. Orkar inte cykla så mycket som Jag...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: ekra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp