Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

H
Avel lever denna hingst fortfarande? :banana: :banana: :banana:
Svar
7
· Visningar
1 532
H
Avel vet nån om det finns sperma kvar från han? och vet ni vad det kostar att betäcka med han? :banana: :banana: :banana:
Svar
1
· Visningar
812
Avel Finns en tidigare tråd om detta längre ner. Vi är nu några stycken som har snickrat ihop ett svar på insändaren, eller rättare sagt en...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 499
Senast: Francess
·
Avel Ska förmodligen betäcka mitt arabsto till våren. Vad tror ni om korsningen arab/NF?
Svar
15
· Visningar
1 994
Senast: brom
·
Avel Hej! Jag har funderat länge på detta och har inte varit inne och sett om ni diskuterat detta tidigare men hoppas nån har en förklaring...
Svar
11
· Visningar
1 007
Senast: Bia
·
F
Avel Är det ärftligt? Min häst har nämligen mycket lindrig patellaupphakning, och jag är intresserad av att betäcka henne!! Hur skulle Ni göra?
Svar
16
· Visningar
1 488
Senast: mannes
·
D
Avel \"Översättning\" av exteriört utlåtande behövs.. tryckt i sina framknän Vad menas med det?
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: Bia
·
R
Avel Vad skulle ni välja för hingst till mit sto med den här stammen...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Lazio
·
M
Avel undrar hur det är med färgaveln på islandshästar. vilka färger får man med: silversvart sto? och färgväxlande sto?
Svar
2
· Visningar
686
Senast: lila
·
B
Avel kallas svenskt varmblod för travare?
Svar
4
· Visningar
2 607
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Avel Pratade idag med förra ägarna till mitt travsto om att jag ville ta föl på henne för hon har väldigt bra stam.Dom tyckte det skulle vara...
Svar
4
· Visningar
1 522
Senast: Rex
·
M
Avel Min ponny har på låret numret 92 732 På danska hestedata finns en häst som heter aladin som har haflingerföräldrar. Den är född 1992...
Svar
14
· Visningar
1 309
Senast: Amia
·
O
  • Låst
Avel Är det någon som har någon information om denna Fjordhingst? Minsta lilla är intressant. Emma.
Svar
1
· Visningar
779
Senast: ameo
·
R
Avel Hej! Jag har ett connemarasto som jag eventuellt ska betäcka för första gången nu i vår. Hon är 145 cm hög och ganska bastant i kroppen...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: ameo
·
B
Avel Har hört att det finns begränsningar för vilka raser man får korsa med Frieserhästar. Stämmer det??? Det är så att jag har ett...
2
Svar
22
· Visningar
3 201
Senast: Selja
·
Avel Letar information om följande hästar som finns i en hästs stamtavla som är importerad från Danmark. Allt av intresse, nån som vet något...
Svar
12
· Visningar
1 638
Avel Hon är mormorsmor till min häst. Vill veta mer om henne såsom stam, avkommor, egna prestationer mm!
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Retzina
·
Avel Nu behöver jag alla "connemara-experters" hjälp. Hade en connemara som hette Sunson. Följande hästar finns i hans stamtavla och det vore...
Svar
3
· Visningar
950
R
Avel Funderar lite på om min Varmblodiga travare har bra stam? Mamma: Monique Profit Pappa: Why Not Morar: Net Profit Mormor: Pikant Brodda...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Rianimare
·
G
Avel Skulle ni betäcka ett sto med en hingst som har samma morfar som henne själv? Vad blir inavelsprocenten på den avkomman? Jag är ingen...
2
Svar
20
· Visningar
1 813
Senast: mannes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp