Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Är det någon som vet nåt om honom och / eller hans avkommor? (Fler än ägaren som ju är en smula partisk ... ;) ) Bli det några fina...
Svar
4
· Visningar
1 207
Senast: oz_joj
·
Avel Kan någon förklara vilka raser/korsningar som kan kallas för partbred? Har sett att det är bla welch och arab?
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Miranza
·
P
Avel Jag undrar varför fullblod har ox och engelskt fullblod xx betyder de att de är renrasiga?
Svar
12
· Visningar
1 750
Senast: chrisse
·
F
Avel tjena!! har kollat på mycket bilder å hästar av rasen ardenner.. å ser att nästan alla har lång svans!!! har själv ardenner hemma å vi...
Svar
14
· Visningar
2 677
Senast: Indiana_Jones
·
L
Avel Hjälp! Vart registrerar man en sån? (i usa, kanske?) :confused: Nån som har en vettig mail eller webadress? :confused: Snälla, svara!
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Bia
·
P
Avel Hej! Nån som vet nått om Connemara hingsten Julian Rc 54?... :confused:
Svar
4
· Visningar
867
Senast: pansy
·
F
Avel Jag har bara hört att han är dressyrhäst med hoppstam , men sen kommer en kompis till mig (duktig på stamtavlor) och säger att han har...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Wilma
·
S
Avel Brukar dom vara brännmärkta :confused: Jag rider nämligen en trakhenerkorsning som är brännmärkt...men korsningar brukar väl inte få...
Svar
11
· Visningar
1 555
Senast: snurrgunga
·
F
Avel Jag har inte en blekaste om det här med fölbedömningar, men är det inte så att man kan visa sitt föl (och sto kanske samtidigt?) för att...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: lil-sis
·
B
Avel Jag funderar på att kanske köpa en ny häst, så. jag vill veta. Tinker hästarna. är dom ett bra val? jag vill ha en lugn. trygg och...
2
Svar
39
· Visningar
11 657
P
Avel Har Payrs El Jamaal ox fått några avkommor i sverige?
Svar
2
· Visningar
780
Senast: PonnyProvecia
·
R
Avel Vad har ni för kommentaren angående hbl hingstarnas betäckningar? personligen tycker jag att det känns konstigt med så många som väljer...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: Rodde
·
Avel Jag har försökt att få tag i dom som har hand om den men det verkar omöjligt. Existerar verkligen stamboksföraren? Problemet är så att...
Svar
12
· Visningar
2 097
A
Avel Nån som vet vem det e? :confused:
Svar
10
· Visningar
736
Senast: Görel
·
L
Avel Ha försökt hitta bra bilder på honom, men det verkar inte finnas. Nån som har några? MIN ÄLSKLINGSHINGST JU :love:
Svar
3
· Visningar
1 193
Senast: ScissorHands
·
D
hej
Avel Vet du något om E: Gubben UE: Glockenklang Daylight min skötizéefter dom... Daylight är en Sv halvblodskorsning... Vet du något om...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Daylight_
·
W
Avel Vilken ras passar mig :confused: Jag är 14 år :cool: Jag är 1, 60 cm :smirk: Jag väger 45 kg :D Jag har gått på riskola i 1 år...
2
Svar
32
· Visningar
2 200
Senast: PonnyProvecia
·
J
Avel GROVT:hon har sån där färg som den typiska nordsvensken har,rikligt med svart man,lång,lockig pannlugg,är ljusare på sommaren än...
Svar
14
· Visningar
1 487
Senast: ZannaZ
·
Avel Var tar halvblodshingstarna vägen? Haydn Lucky Light Sorba Niklas KP Sirocco Angard Pomme Royal Bobby Många fler jag undrar över, men...
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: MissFideli
·
B
Avel Någon här som har den rasen eller har erfarenhet utav den? Vad tycker ni om den, psyke, ridbarhet osv. :bump:
2
Svar
26
· Visningar
5 579
Senast: ZannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp