Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Någon som har koll? Bäst att sitta baklänges även i buss, trots avsaknad av stol? Med bälte eller riskerar det att skada?
Svar
1
· Visningar
431
Senast: mamman
·
Småbarn Vi ska åka på semester om ca en månad. Fröken liten är 18 månader så vi behöver ju ta med oss en sulky av något slag för att slippa...
Svar
1
· Visningar
430
Senast: jeennnnyy
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Ni som har dem eller har bläddrat i dem, vad tycker ni? Illustrationerna antar jag är vackra men är berättelserna bra? :) Funderar på...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: Miingla
·
Övr. Barn Jag fick med mig en utsorterad dockteater hem från förskolan. Den är jätteful i typisk 70-tals-look (säkert fin om man gillar det)...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: majola
·
Övr. Barn Hej, en fråga från utlandet. Finns TV:s adventskalender i affärerna redan?
Svar
3
· Visningar
411
Senast: majola
·
Övr. Barn Jag jobbar i nuläget som timvikarie och vi har hitills haft dottern på förskola 15h/vecka. Nu krockar våra arbetstider för mycket för...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: falukorw
·
Övr. Barn Jag har just nu vikariat på 75% men fick frågan om en tillsvidareanställning på 100%. Vi har länge gått och väntat på att få ett till...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: Nikita4evR
·
Småbarn Någon som vet om fisher price el ladidas hoppgungor är med ljud på svenska? Ladida är det bra kvalite. Aldrig hört talas om märket innan.
Svar
0
· Visningar
390
Senast: mars
·
Övr. Barn Jag är ingen lekperson milt sagt :p Men med en sexåring och en tvååring hemma så blir det ju liksom rätt mycket lek. Bygga lego och...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag vill göra ett släktträd med foton at barnen. Stora sonen fragar om hur gammelmormor osv sag ut, sa det verkar vara ett bra sätt dels...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: Balahé
·
Gravid - 1år Är det någon som vet om det är ok att vaccinera 1 åring samtidigt som han får penicillin? Vår BVC sköterska har jag inte mycket för så...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Saile
·
Småbarn Det här är en väldigt vild chansning. Är det någon som råkar känna till var man kan hitta leksaksdjur av plast eller trä med rörliga...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp