Bukefalos 28 år!

Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos försöker byta anv bilder men står bara att alla är för stora. Men hur små ska dom va eg? och hur förminskar jag den? den ajg har nu...
Svar
2
· Visningar
1 203
Senast: Mirre
·
S
Bukefalos Efter att min tråd på datorer tagits bort idag så vill jag veta vad för kriterier det är för att posta en tråd nu för tiden. I tråden så...
2
Svar
22
· Visningar
1 732
Senast: Görel
·
A
Bukefalos ..men iallafall. :p När man har skrivit ett inlägg i en diskussion, hur ser man då när man har fått svar? Eller måste man gå in i...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Ragatan
·
C
Bukefalos Är bara nyfiken egentligen... Jag skrev precis en tråd på Senior angående "länsningsförsök" på PayPalkonton. Väldigt sofistikerade...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: cissiny
·
B
Bukefalos Hur gör jag ett sånt där snyggt citatsvar som alla gör? Där texten ligger i en färgad ruta? Jag antar att jag måste använda "citatsvar"...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: mysko
·
R
  • Låst
Bukefalos Skulle behöva er kloka Bukefalisers hjälp, har sökt här inne för och försöka hitta hjälp,men utan resultat. Till problemet: Mina...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Cheeserica
·
G
Bukefalos Du har använt 5 inloggningsförsök! Idag fick jag det svaret när jag loggade in för första gången. Är det någon annan som har...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Gustava
·
J
Bukefalos Hejsan! Jag förstår inte varför jag inte kan ha denna som avatar? Det står något konstigt när jag klickar att jag vill ha den...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: fredde
·
Bukefalos När man tittar på en användares profil står där referrals och så en siffra. Vad menas med det? De flesta har 0 men vissa har en annan...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Zlatan
·
Bukefalos var ska jag lägga en tråd om longering? gnägg,hästhantering eller ridning?
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Mirre
·
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Happimess
·
Bukefalos Här är Buke väldigt segt nu. Fler som har så?
2
Svar
27
· Visningar
1 702
Senast: mysko
·
Bukefalos När jag skrivit in mitt nick och lösenord och tagit på logga in så kommer detta upp: 404 Sidan du sökte hittades inte! Det kan...
Svar
9
· Visningar
836
Senast: shady
·
T
Bukefalos är det nåogn mer än jag som inte kommer in och kan läsa mina PM? det står att ajg ahr två stycken men sen när jags ka öppna "inkorgen"...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Tomaten
·
Bukefalos ja måste fråga **DONOTDELETE**: Hur kommer det sig att dina inlägg inte räknas? Det står alltid kravlare och 0 inlägg på dej. Och att...
2
Svar
32
· Visningar
2 528
Senast: shady
·
P
Bukefalos hej, hur tar man bort en användare här på buke? :confused: jag ska göra en ny så lite onödigt att ha två... :smirk:
Svar
3
· Visningar
809
Senast: pamina
·
S
  • Låst
Bukefalos med texten som ska formateras?Vad ska stå där :angel:
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Fick jag som fråga på chatten idag, och jag minns inte. När jag började 96 hette det stallet och var ganska nytt (tror jag) men när...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: mimus
·
S
Bukefalos har nyss fått ett PM..., oläst, ingen rubrik (altså inget att klicka på) å så avsändardatum 1970-01-01 01:00 :confused:
Svar
2
· Visningar
673
Senast: shallowxx
·
S
Bukefalos kan inte ja bifoga filer :confused:
Svar
10
· Visningar
956
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp