Bukefalos 28 år!

Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
586
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Jag genomförde en uppdatering för en liten stund sedan, vilket ledde till ett kortare avbrott. Det är ett litet antal tilläggsprogram...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: Gunnar
·
Bukefalos halloj! Jag har en snabb fråga, hur lägger man in bilder här på bukefalos? Vet ej om ämnet hamnar rätt men det skulle vara bra om jag...
Svar
1
· Visningar
572
Senast: Lutan
·
Bukefalos Skulle vara underbart att om man medvetet kunde rensa inmatningsfältet. Har inte orkat kolla upp exakt hur det sker idag(om det används...
Svar
2
· Visningar
569
Senast: Lotheb
·
Bukefalos När jag skulle skapa ett fotoalbum, bestämde jag mig nästan direkt för att göra om det. Jag raderade då mitt precis skapade album. När...
Svar
1
· Visningar
566
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag har jobbat lite med att optimera javascript på sidan, förhoppningsvis innebär detta att sidorna blir lite snabbare, troligen knappt...
Svar
3
· Visningar
560
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Vet inte om ni sett det ännu, men det finns en ny kalender också. Precis som tidigare kan man lägga in sådant som är på gång i...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Hejsan! Vad menar folk när de skriver "KL" Å sen det som de vill skriva?? Det är nog jag som är lite trög, så det kanske finns någon...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: X17
·
Svar
2
· Visningar
558
Senast: prallan
·
Bukefalos Jag försöker lägga in filmer från Instagram på inläggen jag har skrivit men lyckas inte längre på samma sätt som jag brukade göra...
Svar
8
· Visningar
556
Bukefalos Jag gillade en bild i en användares galleri för ett tag sedan. Idag har den användaren fått kommentarer på bilden och jag har fått...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Sasse
·
  • Löst
Bukefalos Är det nån uppdatering på gång? I raden där det brukar stå namnen på de olika forumen är det tomt, utöver "hem" och kugghjulet. Om jag...
Svar
3
· Visningar
554
Senast: Gunnar
·
Bukefalos :bow: Måste bara säga vilket bra forum som Gunnar har gjort. Fantastiska och bra moderatorer som håller koll på diskussionerna! Hurra!
Svar
0
· Visningar
552
Senast: Ryttaren
·
  • Löst
Bukefalos Ja exakt! Hur???
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos :eek: :nailbiting: Blir lite besvärligt att navigera utan dessa som hux flux bara försvann medan jag läste en tråd O_o Har tömt...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Går det inte längre att länka och "döpa om" länken? Jag testade nyss, men det blev inte klickbart då. Jag tycker det ser lite "fult" ut...
Svar
2
· Visningar
546
Senast: Sasse
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag undrar över möjligheten att skapa "omröstningstrådar" på hästvård forumet.... Det finns trådar där användare skapar en omröstning...
Svar
1
· Visningar
544
Bukefalos Om jag sätter en användare på ignore/block, så kan jag inte se denne. Men kan denne fortfarande se mina inlägg/trådar?
Svar
1
· Visningar
543
Senast: mandalaki
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp