Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok En färsk forumtråd handlar om alternativ till att flyga på semesterresor. Litet inspirerad av den började jag fundera på en liten...
2
Svar
25
· Visningar
2 729
Senast: Lingon
·
  • Låst
Dagbok Jag tänkte inte så mycket på det men det fanns där i bakhuvudet att det nog är läge för det. Min konsumtion ligger på ca 5 x 40gr på 4...
Svar
13
· Visningar
2 312
Senast: clusia
·
  • Låst
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 520
Senast: TinyWiny
·
Svar
0
· Visningar
767
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Med betoning på bra. Jag har känt mig stark. Allt har känts bra. Jag har smålett lite och tänkt att vad sjutton såg jag hos honom? Ändå...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Igår kom äntligen den dagen som jag har väntat på sedan jag flyttade ner till Malmö hösten 2015 - jag blev godkänd på de sista sju...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: Marty
·
  • Låst
Dagbok Det blev ett dressyrpass på banan med den vita ponnyn igår. Det var mycket snö men det fanns åtminstone några upptrampade spår som...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Sirap
·
  • Låst
Dagbok Jag har sedan jag blivit sjuk hamnat alltmer i utkanten på jobbet. Det har ju förvisso varit nödvändigt då jag inte har orkat, men...
Svar
13
· Visningar
1 640
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är en vecka kvar innan jag ska till psykologen och jag börjar bli nervös. Det känns så viktigt att det blir rätt. Om det inte skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 416
Senast: Saeta
·
  • Låst
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 552
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Lyx
Dagbok På kickoff med fritidsnämdens ledamöter och tjänstemän.
Svar
1
· Visningar
571
Senast: IngelaH
·
P
  • Låst
Dagbok Jag vägrar sätta in mig mentalt i min kommande situation, det blir som ett hål i marken som jag sugs ner i om jag försöker. Samtidigt...
Svar
15
· Visningar
1 485
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Och nästa vecka börjar också intressant. Ledamöter och tjänstemän i Fritidsnämnden och Kulturnämnden ska på kickoff uppe i Ånnaboda...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag ska till stallet idag men det blir inte förrän vid 16 trots att det är söndag och jag är ledig. Då är det ju nästan mörkt :down...
2
Svar
36
· Visningar
3 038
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är nio dagar kvar tills jag ska träffa psykologen. Jag hoppas på att det kommer att ge något. I morse vaknade jag tidigt men hade...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Åkte färdtjänst till och från parenteserna idag. Det kändes otroligt lyxigt. Ringde även skadepoolen och frågade vad som felade min bil...
Svar
1
· Visningar
566
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Jag var ca 15 år, vi satt i bilen o väntade på bussen för att plocka upp en familjemedlem, ca 5 km hemifrån. Mor min hoppade över det...
Svar
7
· Visningar
1 542
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Jag har idag fått besked av FK att de tänker ge avslag på min ansökan om sjukpenning. Något annat har jag nog inte förväntat mig. Det...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
17 306
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Sagan om sanningsspegeln Det var en gång en vanlig människa som var ute och vandrade i ett för henne ännu okänt område. Hon kisade mot...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Det får ta sin tid och man har rätt att även ha sina dåliga dagar. Men idag var en riktigt bra dag. Ringde färdtjänstutredare i fm...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp