Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag gick jag åter på promenad med grannens islandshäst. Vi är nu uppe i 50 minuter promenad. Han kändes väldigt lugn och trevlig idag...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är så glad! Planen är att boka en konsultation med min tilltänkta kirurg innan sommaren kommer, sedan om allt stämmer mellan oss...
Svar
3
· Visningar
1 016
  • Låst
Dagbok Imorgon ska Frej äntligen bli av med gipset. Så skönt! Det har varit lite trassel med det. Första två veckorna satt det hyfsat men...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Enda fördelen är att det blir ljust, nackdelen är att isfläckarna och de eventuella fyra sandkornen som är utlagda för hand (tror jag)...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag red den vita ponnyn idag. Han brukar vara rätt långsam men idag var han betydligt piggare än vanligt. Vi red på en av deras åkrar...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok ... imorgon har jag varit nykter i en vecka. Det må låta fjuttigt, men är stort för mig. Har fått ta omväg hem efter jobbet då jag känt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 058
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Låst
Dagbok Jag åkte och red en privatlektion på en ridskola 40 minuter bort idag. Min kamrat för dagen blev en söt brun ponny. När jag satt upp och...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Gjorde mensas övervakadetest för mer än en månad sedan och fick resultatet sista november och fick 135 eller högre, okej detta fick ju...
Svar
14
· Visningar
3 078
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Efter ett hektiskt slut på året så har jag nu gått in i en mellandagsvila som är alldeles underbart välgörande. Jag får bara inte nog av...
Svar
6
· Visningar
1 714
Senast: cirkus
·
  • Låst
Dagbok Vaknade halv sju, helt kass i magen. Men jag misstänkte ganska snabbt att det var stress inför att jag skulle åka till jobbet... Klockan...
Svar
0
· Visningar
619
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag har ridit idag igen. Vi red på ridbanan och jag hade den lilla bruna hästen. Jag fick instruktioner om att jag skulle ha spöt i den...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det första ridturen med islänningen sedan augusti/september någon gång. Han stod inte riktigt still i stallgången idag så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 728
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Men vilken lättnad i alla all med cocillanan. Jag kan sova några timmar innan jag hostar tills luftrören knyter sig och luften tar slut...
Svar
0
· Visningar
446
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Snorar o hostar fortfarande, trots att jag kört med "receptfria" aptoket gällande alvedon, otrivin nässpray, theracough hostmedicin o...
2
Svar
22
· Visningar
2 286
Senast: cambodia
·
P
  • Låst
Dagbok Fram till jul var allt helt ok, sen annandagen, blev han jättedålig och blev i stort sätt sängliggande och intravenös antibiotika. Han...
Svar
10
· Visningar
1 820
Senast: Babe
·
  • Låst
Dagbok Idag gick jag en väg med islänningen som jag aldrig har gått på förut. Hans ägare och shettisen var med på turen. Vägen vi gick är inte...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Jag tjuvstartade mitt nyårslöfte redan på nyårsafton så jag har nu hunnit göra 3 yogapass i rad. Resultatet har hittills blivit en hel...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Är ett ganska brett spektra Vissa anser sig ensamma även fast de umgås med folk på dagarna. Vissa är verkligen ensamma Jag umgås med...
Svar
17
· Visningar
1 749
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Det gångna året har inte varit mycket att hurra för. Men jag hoppas att jag under det kommande året ska kunna lösa de knutar som finns...
Svar
12
· Visningar
1 286
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Bilen skrot... julstress, jag trött... julafton mor o far förkylda... annandag jul o framåt, jag RIKTIGT förkyld... förflyttat mig sakta...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp