Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Ligger för närvarande i sängen och väntar på att min mobil ska laddas. Batteriet drogs ur en del när jag var ute och gick. När jag kom...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: pepp
·
Dagbok Jisses vad fort det gick att få besked efter arbetsintervjun idag. Hann bara åka halvvägs hem och så kom samtalet att jag fått jobbet.
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 658
Senast: cirkus
·
Dagbok Det blev snabba ryck det här. Jag fick samtalet om gårdagens arbetsintervju i förrgår och mindre än en halvtimme efter att intervjun...
2
Svar
31
· Visningar
3 762
Senast: Bison
·
Dagbok Jag var på en ny arbetsintervju idag. Jag fick inte så jättemånga frågor utan fick mest information. Min känsla är att jag inte får...
Svar
9
· Visningar
2 911
Senast: Wille
·
Dagbok Tänker på det här med randiga dagar, när man växlar mellan arbete och vila hela tiden. Jag har nog inte tagit det till mig för i mitt...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Wille
·
Dagbok Elpriset skenar. Bensinpriset likaså. Och matpriserna är på väg uppåt de med. Det kan t.o.m. bli brist på mat. Jag kan elda med ved...
Svar
4
· Visningar
659
Senast: Wille
·
Dagbok Jag såg idag att Sven Melander har dött. Han var yngre än vad min mamma är. Och det får mig att tänka att även min mamma kan gå bort...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Wille
·
Dagbok Det känns lite hopplöst att söka jobb. Jag är i ärlighetens namn sällan sugen på ett jobb överhuvudtaget. De flesta jobb är det också...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Wille
·
Dagbok Jag är så orimligt trött hela tiden, sover mycket och har svårt att komma upp på morgonen. Vad beror det på? Är det mentalt eller är det...
2
Svar
24
· Visningar
2 915
Dagbok Jag vill ha tillbaka mitt liv som det var före utmattningen. Då hade jag energi, ambitioner och drömmar. Då hade jag ett liv som jag...
Svar
19
· Visningar
2 296
Senast: Wille
·
Dagbok Det känns som om hela livet står still eller bara rinner ifrån mig. Jag försöker komma på sätt att göra livet bättre men fastnar alltid...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Wille
·
Dagbok Jag är nervös. Tänk om det blir så jobbigt som förra gången? Men den här gången vet jag åtminstone var bedövningsplåstret ska sitta. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 994
Dagbok Jag fick ett samtal igår från ett jobb jag sökt och den följdes av en intervju idag på förmiddagen. Intervjun gav en bra känsla. Tror...
Svar
0
· Visningar
744
Senast: Wille
·
Dagbok Läste tråden om intressen. Jag har alltid tänkt att jag är en person med många intressen men vid en närmare titt så undrar jag om det...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: Sel
·
Dagbok Mitt timjobb är on-off. Särskilt när det kommer till kommunikation. Jag är liksom tillgänglig hela tiden. Och när jag får ett...
Svar
8
· Visningar
1 945
Senast: Trasten
·
Dagbok Jag har ångest så himla ofta. Nu med, medan jag skriver detta. Det är inte överjävligt just nu men ändå jobbigt. Jag funderar på om jag...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 065
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag ligger i och söker jobb, men blir inte kallad till intervjuer. Jag blev glad när jag fick timjobbet för jag trodde att det skulle...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: svea
·
Dagbok Jag försöker vara aktiv och fixa och dona, men det tar emot. Det känns som om jag gasar men inte lagt ur handbromsen. Jag har i alla...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
18 994
Senast: escodobe
·
Dagbok Jag har under en tid använt Facebook dating och Tinder. På fb har jag bara kollat på dem som redan klickat gilla på mig och har inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 924
Dagbok Jag försöker göra mitt bästa hela tiden. Jag tar mig i kragen flera gånger varje dag och gör. Jag pressar mig igenom motståndet och bara...
Svar
15
· Visningar
963
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp