Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Fan vad jag saknar att ha en familj. Det har hunnit går 5 år nu. Jag fick ett julkort av mamma. Kanske vill hon att allt ska bli som...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
21 666
Senast: Wille
·
Dagbok Jag känner att åren går. Och livet blev inte som det skulle. Den största delen av livet har gått åt till att kämpa mot sjukdom. Ångesten...
Svar
11
· Visningar
1 477
Senast: Wille
·
Dagbok Julens sillsallad är fixad. Äggen är kokade. Fåglarna har fått mat. Men jag har ett orosmoln inför kvällen. Jag har köpt en ask Alladin...
Svar
16
· Visningar
966
Senast: Zpunk
·
Dagbok Med min mycket begränsade energi ska jag alltså försöka söka jobb. Jag orkar helt enkelt inte söka alla jobb som kommer min väg och som...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Gnist
·
Dagbok Radion spelar julmusik. I morgon är det vintersolstånd. Som jag har längtat till att det ska vända. Har räknat dagarna. Och från och med...
Svar
11
· Visningar
1 104
  • Låst
Dagbok Jag har suttit och läst tråden med städtips m.m. och imponeras av hur folk klarar av att hålla rutiner och att folk ens orkar starta...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
25 247
Senast: Gunnar
·
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 850
Senast: Zpunk
·
Dagbok Jag funderar på hur jag ska fira jul. Någon julmat vill jag ju ha. Men finns det färdig julmat att köpa någonstans? Äter ju inte rött...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Myrten
·
Dagbok Så jävla less på att ha ångest jämt, mer eller mindre. Just nu är det mer. Ringde psykakuten för jag kunde inte stå ut. Fick rådet att...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 674
Senast: Kilauea
·
Dagbok Tiden går fort nu. Det är inte lång tid kvar på min utbildning. Sen är jag färdig grönyteskötare. Jag gillar inte ordet. Det jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 288
Senast: Kilauea
·
Dagbok Idag kom det upp en bild på fb med min första medryttarhäst jag hade i den här trakten. Han var riktigt välutbildad och en utmaning att...
Svar
0
· Visningar
1 059
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har tidigare klarat tandläkarbesök, även om jag tyckt att det varit obehagligt. Men jag har stått ut. När jag flyttade hit var jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 422
Senast: åke
·
Dagbok En stor del av dagen, när jag inte pluggar eller sover, sitter jag på nätet och glor. Det är inte sunt och jag borde sluta med det. Men...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 967
Senast: skiesabove
·
Dagbok Jag är nog lite mörkrädd, tror jag. Den här tiden på året har alltid varit svår. Och det är jobbigt att behöva sitta av många mörka...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har nu gått i emdr-terapi några gånger. Har inte riktigt räknat gångerna men kanske 6 gånger. Jag försöker hårt. Jag vill...
Svar
4
· Visningar
648
Senast: svea
·
Dagbok Jag kommer inte upp ur sängen idag heller. Eller ja, jag har varit uppe och ätit frukost och gett katterna mat. Men nu ligger jag här...
Svar
6
· Visningar
539
Senast: Sel
·
Dagbok Jag undrar hur skadad jag är som hela tiden förväntar mig att bli slagen. Det har hänt så många gånger. Och så drar jag mig undan som en...
Svar
0
· Visningar
576
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har i hela mitt liv haft en önskan om att kunna rota mig. Jag har flyttat runt mycket och saknat att ha en egen plats. Men nu har...
2
Svar
31
· Visningar
5 604
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag har länge undrat hur man får fler människor i sitt liv. Det är något jag verkligen behöver. Förlusten av min familj och att jag rent...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 395
Senast: Gunnar
·
Dagbok På FB dök det upp en påminnelse om att jag för ett år sedan hade haft en fantastisk ridlektion och känslan satt i länge och jag kände...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp