Bukefalos 28 år!

Jag har fått jobb

Jisses vad fort det gick att få besked efter arbetsintervjun idag. Hann bara åka halvvägs hem och så kom samtalet att jag fått jobbet.
Men ÅÅÅÅÅÅÅÅ,,,, vad roligt, grattis, lycka till och hoppas att du kommer att trivas och få fantastiska arbetskamrater. :heart
 
Jag kommer ju göra det jag måste. Men det hjälper mig inte att klara resten av livet eller det där som jag skulle vilja göra men inte kommer till skott med.
Jag har i perioder varit lite sån som du beskriver dig, med svårt att komma igång och göra saker.
Men jag har aldrig varit så effektiv som när jag haft mycket att göra. Jag hoppas att det kan bli lite liknande för dig!
 
Ja, det är på okej avstånd. Det är cirka 35 minuter bort.

Känns lite konstigt att jag inte behöver söka jobb i morgon.
Det fetstilta - mitt råd är att ta dagarna fram till du börjar och var ledig! Strunta i alla måsten. De kan vänta några dagar till så länge du och katterna har mat. Lägg dig med gott samvete på soffan och landa i känslan att du har fixat dig ett jobb!

Grattis!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har en anställningsintervju i morgon och har en mycket god chans att få jobbet. Jobbet är kundtjänst på norska. Det har jag jobbat...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 537
Senast: Tora
·
  • Artikel
Dagbok Halkade på trärampen på utsidan av stallet på söndag och det krasade till i foten då den hamnade under mig. Blev sjukhus när stallet...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 150
Senast: sweep
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 586
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nej. Var på besök på arbetsförmedlingen och fick givetvis en massa kritik för allt möjligt. Arbetsförmedlaren tyckte att jag borde...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp