Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok ... så jag har avbokat dagens ridlektion. Tänkte titta lite på när dottern rider sin dressyrlektion. Hoppas hon får någon rolig idag :D...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ... och lika bra är nog det. Känns som om jag ska hosta upp lungorna och att lungkapaciteten är nere på en tredjedel ungefär :crazy: Vi...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Skulle egentligen inte ridit i torsdags, kände att jag inte mådde riktigt hundra. Det straffade sig senare med migrän, feber och UVI...
Svar
0
· Visningar
442
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är faktiskt lite så det känns efter fyra dagar i Globen. Man lever lite som i en bubbla faktiskt. Det har varit intensiva men...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Sista arbetsdagen den här veckan. Är lite halvledig torsdag, ska in till ridskolan för ett möte ang nya bokningsystemet och sen in till...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Min dotter har en medryttarhäst, en 13 årig ridtravare som varit enbart ridhäst i ca 9 år. Första gången hon provred honom gick det...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det fick jag med mig hem efter helgens KM-dressyr :banana: Samt två st 8or på galoppvolterna (att efterföljande diagonal renderade en 4a...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Lite ovanlig övning som tydligen blivit väldigt populär bland ridskolans instruktörer Ett antal bommar ställs omväxlande mot väggen och...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Stod uppskriven på Mistel :) kändes bra med tanke på att jag tänkte starta henne i KM nästnästa helg. Dagens övning var sluta längs...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Inte för mig då utan för dottern. Måste erkänna att jag tycker det är lite läskigt Som tur är har jag lovat filma och kan därmed gömma...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blev ingenting skrivet efter förra lektionen eftersom jag däckade i feber på natten och låg sjuk hela fredagen och halva lördagen...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern & ponny vägrade ut sig i bägge klasserna. De hinder de hoppade såg bra ut, mest dumheter från ponnyns sida att stanna, fanns...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det gick verkligen fruktansvärt dåligt i går, så dåligt att jag ett tag tänkte kliva av den stackars pållen. Han är så känslig Napache...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kors i taket så gjorde det inte lika ont som det brukar. Var nästa skönt :D Tyckte också att hon jobbade mer jämt över hela...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Var uppsatt på Svarte Petter, och det kändes så där. Galoppen sitter inte alla gånger på honom och just galopp var en ganska väsentlig...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blev inte så mycket film bara eftersom batteriet tog slut. Hennes eget fel som glömt kameran i andra stallet, slarvern. Iallafall, hon...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår flyttade en liten söt grå kanin in i vårt tomma kaninhus. En kompis morfar hade sett den springa runt i sin trädgård ett par dagar...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Hoppas det räcker bara, har fått problem med en disk i ländryggen. Fan, fan, fan ridningen som går så bra just nu Eller har fått, har...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja, jag stod som en fågelholk när jag läste vem jag var uppsatt på. Läste både en och två gånger. Napache är en ganska ung skäck som kom...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blir ett litet kombo-inlägg eftersom jag inte hann skriva i fredags. Ridlektionen: Meningen var att jag skulle rida Mistel inför...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp