Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok idag fick jag lära mig ett nytt ord, renhårig. Ja, duschade gjorde jag i och för sig igår kväll efter stallet, men inte hade det väll...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det lönar sig, att inte ge upp när skatteverket inte godtar den blankett som är deras egen, när man begär omprövning för sex år tillbaka...
Svar
0
· Visningar
818
Senast: IngelaH
·
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Dessa ord är ju välbekanta från annat håll, men nu var det chefen som kom och sa åt mig att det var dags att sluta och "gå hem" (trodde...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Mmm... något, vore ju kul att kunna hitta på - förutom att åka söderöver och träffa några internetspelskompisar. Jag har funderingar på...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: IngelaH
·
F
  • Låst
Dagbok Rubriken är en återkommande replik under terapisamtalen. Jag vill bara få vara. Bara få vara, utan prestationsångest och krav. Jag vill...
2
Svar
27
· Visningar
2 223
Senast: Fruentimber
·
  • Låst
Dagbok Kanske inte mitt smartaste val i livet att rida ikväll, men vem har sagt jag är smart ;) Om inte annat får jag väl sitta där på hästen...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det fick dottern höra i torsdags "Du måste bli tuffare mot henne, hon är så ouppfostrad" var en annan kommentar Jo tjena, ser det här...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Den kommentaren fick jag igår efter hundkursen Jag såg ut som :confused: Va? Vem? Min hund? Missade du totalt pälsmonstret som låg och...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Skapade precis detta konto, och råkade visst få ett litet g i början av namnet. Attans. "gråvarg" "Gråvarg". Ordet ser så konstigt ut...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Fr.o.m. imorgon och lite drygt en vecka framåt kommer jag att ha A för mig själv för då ska hästmatte åka bort. Det är bara onsdag och...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Magiana
·
Dagbok Är lite less på mina föräldrar som ständigt kommenterar, suckar, himlar med ögonen, för att jag råkar ha ett stort växtintresse och har...
2
Svar
32
· Visningar
2 324
Senast: Habina
·
  • Låst
Dagbok Det var nog första gången jag hört de orden sen dottern slutade tävla M på ridskolan :D Igår var det de lektion för Chefen igen och...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det känns väl som om det är den leken jag leker just nu. Fy tusan, så mycket prylar man har samlat på sig. Nu har jag börjat ta tag i...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Råkade av en slump slå över till filmen igårkväll. Vilken film, vilken berättelse och vilket grymt öde och vilka människor. Tårarna rann...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 840
  • Låst
Dagbok Min dotter har en medryttarhäst, en 13 årig ridtravare som varit enbart ridhäst i ca 9 år. Första gången hon provred honom gick det...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok "De stannade. Quentins häst stannade dock inte när de andras gjorde det - den oförfärade Dauntless strövade iväg och hann komma bort...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Cambiaso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp