Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Kollade på i går när dotterns dressyr-grupp hade stafett-lekar, jösses :eek: Sa till hennes instruktör att "tänk om W kunde ha hälften...
Svar
0
· Visningar
572
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Är lite trött idag, kom hem strax före ett i natt. Sambon fick en resa med Räkbåten i födelsedagspresent av sin syster, och det hela...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dom börjar riktigt hitta varandra nu M och W. 62,5 % på LC2 är det bästa hon någonsin ridit. Räckte visserligen "bara" till en...
Svar
0
· Visningar
591
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så i går när jag handla kom jag på att FIN här på buke tipsade om Friggs örtte Kvällsro för ett bra tag sen. Så ett paket inhandlades...
Svar
0
· Visningar
643
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Bara inse att det kommer inte gå att rida på söndag. Även om jag är bättre så är det inte bra. Fast nu överlever jag utan...
Svar
0
· Visningar
625
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Suger nåt helt otroligt att kanske inte kunna rida nåt mer den här terminen. så missa jag dotterns hopplektion i går Life sucks :mad:
Svar
0
· Visningar
612
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...nu på jobbet. Att arbetsuppgifterna måsta omorganiseras nu när en halv-tid försvinner på kontoret fattar ju vem som helst. Tydligen...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ... men det kändes lite bättre när det gick så bra för dottern. Jaja, man får vara glad för det lilla
Svar
0
· Visningar
692
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Åkte in till Sabb i går för en poliklinisk operation- Dvs åka dit, opereras och sen åka hemTrodde jag ja. Först blev läkaren som skulle...
Svar
0
· Visningar
713
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Varför? Jo för jag våga hoppa Ivan den förskräcklige på gårdagens lektion. :bump: Visserligen bara ett yttepytte litet kryss men endå...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Synd att man då har sån j-vla huvudvärk. Trodde allergin skulle släppa nu när regnet kom, men inte då. 17 vet hur jag ska palla vara...
Svar
0
· Visningar
821
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern red istället för sin kompis igår. Fick en ponny hon bara ridit en gång för 2-3 år sen, då det gick mindre bra. L-D var då...
Svar
0
· Visningar
757
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok så man kan sitta och läsa på Buke, kolla svinen på marsvinspelet och läsa aftonbladets nätbilaga i fred :angel: Jaja, lillchef dyker väl...
Svar
0
· Visningar
711
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...som man inte behöver göra massa inställningar för att börja skriva i. :bump:
Svar
0
· Visningar
649
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I nyhetstexten om bloggarna skriver jag att bloggarna är den första riktigt stora funktionalitet som införts på väldigt länge. Här...
Svar
0
· Visningar
773
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Senaste tiden har jag arbetat med att översätta en massa, inte bara runt bloggen, utan även när det gäller den övriga nya...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Har försökt översätta väl valda delar av blogg-systemet idag. Jag har kommit en bit till på vägen även om det fortfarande återstår en...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Detta med blogg på Bukefalos har faktiskt funnits redan sedan starten 1996, då var det i och för sig endast jag som kunde göra det och...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp