Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Hmm, kom på att jag inte skrivit om förra veckans lektion, slarvigt. Hade ingen lust rida alls egentligen eftersom min nacke krånglade...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Hade Svarte Petter igen, kommer troligtvis ha honom nu den närmsta framtiden. Iallafall fram till KM-dressyren (Japp, det är officiellt...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag gillar Eva-Lisa som har Core-cirkelträning Övningarna känndes inte så himla jobbiga när vi gjorde dom, men det känns dessto mer i de...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det gick förvånansvärt bra träna på LCHF, fast experterna säger man måste ha kolhydrater för att orka träna. Men han PT:n måste ha glömt...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Man börjar med tvätta 32-fots motorbåt med högtrycksvätt så man blir riktigt blöt och kall. Sen gör man sig iordning för att gå på...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Undrar hur många som kommer läsa det här inlägget pga rubriken :p Frukost 07,15: Rooibos-te med grädde (åt väldigt sen middag och var...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Inspirerad av Cassiopejas ridblogg tänkte jag börja redovisa mina egna lektions-eskapader. Även om jag inte skriver på långa vägar så...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Tänkte börja blogga igen och letade efter bra blogglösningar på nätet. Men ibland har man lösningen rakt framför näsan :D
Svar
0
· Visningar
383
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok En arbetskamrat gick bort i fredags i aggressiv lungcancer. Han var in i det sista helt övertygad om att han skulle bli frisk. Så...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ägna helgen att jul-städa köket och det känns i mina stackars axlar kan jag säga. Det är ändå roligare att när sambon kom hem råkade jag...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag som skulle rida så mycket mer den här terminen nu när jag skulle dela torsdagslektionen med en vän. Har nog aldrig ridit så sällan...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag höra att jag minsann var grinig. Bara för jag påpekade vissa saker som att det var sagt från början att Aockså skulle vara...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok En engång lyckas chefen ringa en av de fåtal ggr jag är upptagen i telefon. En engång har han ringt i "minst 15 minuter utan att komma...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Var på lunchen och skulle köpa en klänning till lördagens fest. Hade sett ut en jag ville ha via ett av de stora modevaruhusens...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Satt en stund i telefon med min svärmor. Dom enstaka ggr jag sitter i privatsamtal har jag stenkoll på växeln och koppar över på en gång...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Min nacke är inte bra och i fredags var den hemsk, satt med både migrän och yrsel på jobbet. Bestämde mig på vägen hem att inte rida så...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dom var jätteduktiga både hon och pållan men hade lite otur och slutade på 8 fel. Som mamma blir man ju lite orolig och jag kasta mig...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Har alltid sagt att -nää, den hästen kommer jag aaaaaaldrig våga rida. Så ni skulle sett min min när jag kollade tavlan igår för att se...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja inte är det tråkigt här på jobbet just nu när man kan följa ovanstående såpa från första parkett. Det senaste avsnitten handlar om...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Nämligen att vicka på huvudet tills det knäpper i nacken (låter ungefär som när folk drar i fingrarna :crazy:) Tänker inte på att jag...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp