Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok En bild på hästen hon rider på lägret. Ett halvblod på 165 cm, hon som bara ridit storhäst två ggr tidigare ;) Men hon tyckte han var...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ..och det är inte lite nervöst ska jag säga. Man får väl lov hållar tummarna att det går vägen och att han kan sy klart innan semestern.
Svar
0
· Visningar
451
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I två år har vi försökt få kapell-makar ,den sm båtsäljarn anvisade oss, att leverera men det har varit stört omöjligt. Först tappar han...
Svar
0
· Visningar
574
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...att värmen skulle komma, inte NUUUU!!! Sitter i ett bastuvarmt kontorsrum (utan ventilation dessutom) och sliter för att kunna gå på...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vi fick ett brev till firman häromdagen. Det var ett schweitskt par som höll på att bygga ett hus och nu ville ha en speciell typ av...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Två, säger TVÅ ynka som anmärkningar :mad: Höger främre dimljus står för högt (visste inte jag hade dimljus fram :confused: undrar var...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok På små raggsockor. Nu var väl inte den jag red så liten, men endå. När dom dessutom sätter upp ne på en fux med ljus man och svans (min...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern hade en kartong med hårfärg hon inte tänkte använda, så trött på allt som jag var i går kväll hällde jag blandningen i huvet. Så...
Svar
0
· Visningar
541
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Förstod inte riktigt på mamma vad det var, nåt med magen, tryck upp i bröstet, feber och högt blodtryck. Mamma ville absolut inte att...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag och dottern ska ut på 3,5 timmarstur, hur nu det ska gå när man är van sitta max en timme i sadeln :rofl: Vi ska ut på en "van"-tur...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Nej, det beror inte på för mycket dricka utan mera att vinden envisas med att blås sydväst varenda midsommar. När styrkan dessutom...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Är ju lite hopp-rädd men gillar bom och markarbete. Har tjatat i flera år på att det inte finns en grupp där man rider typ cavaletti...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...övertalat dottern rida en häst på hopp-kursen hon aldrig ridit förut. Den är dessutom inte av den typen hon är van att rida :crazy...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kollade på i går när dotterns dressyr-grupp hade stafett-lekar, jösses :eek: Sa till hennes instruktör att "tänk om W kunde ha hälften...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Är lite trött idag, kom hem strax före ett i natt. Sambon fick en resa med Räkbåten i födelsedagspresent av sin syster, och det hela...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dom börjar riktigt hitta varandra nu M och W. 62,5 % på LC2 är det bästa hon någonsin ridit. Räckte visserligen "bara" till en...
Svar
0
· Visningar
590
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så i går när jag handla kom jag på att FIN här på buke tipsade om Friggs örtte Kvällsro för ett bra tag sen. Så ett paket inhandlades...
Svar
0
· Visningar
643
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Bara inse att det kommer inte gå att rida på söndag. Även om jag är bättre så är det inte bra. Fast nu överlever jag utan...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Suger nåt helt otroligt att kanske inte kunna rida nåt mer den här terminen. så missa jag dotterns hopplektion i går Life sucks :mad:
Svar
0
· Visningar
612
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...nu på jobbet. Att arbetsuppgifterna måsta omorganiseras nu när en halv-tid försvinner på kontoret fattar ju vem som helst. Tydligen...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp