Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

X
Tävling Har kollat runt lite, men inte hittat det jag letar efter... Finns det redan en sån här tråd så länka gärna till den! Jo det är så...
Svar
7
· Visningar
1 226
Tävling Hur gammal får man som mest vara för att tävla på Bponny i hoppning?
Svar
8
· Visningar
1 599
M
Tävling Jag var helt säker på att man bara fick tävla B-ponny till och med det datum man fyllt 13, men nu läste jag 14 någonstans. Någon som är...
2
Svar
20
· Visningar
3 415
Senast: idiiis
·
F
Tävling Hur gammal får man vara för att tävla c ponny? är det på 18 år eller mindre? syftar främst på hopp, dressyr och fälttävlan. peace
Svar
5
· Visningar
2 602
A
Tävling Sitter och packar väskan inför morrondagens tävling :crazy: .. Har någon något bra förslag på nått som är bra att få bort fläckar med på...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Xenox
·
Tävling Det är kallt och jag har ingen lust att rida i kavaj imorgon. Jag har dock ett stuterinamn på baksidan av jackan jag vill ha - vad säger...
Svar
5
· Visningar
1 248
Senast: Notorius
·
E
Tävling Har en liten fråga, eller ja ett par stycken som det är lite brådis på...;) 1. Går det BARA att köpa TR på ridsportshemsida? om inte...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: fluffig
·
Tävling Har en undran som ni kanske kan hjälpa mig med! Anmälde mig till tävling nästa vecka och hamnade på reservlistan. Har fortfarande...
Svar
1
· Visningar
1 111
N
Tävling Jag har en lite dum fråga :o känns pinsamt att fråga men hur anmäler man sig till ett meeting? Ska man fylla i två anmälningsblanketter...
Svar
7
· Visningar
1 010
Tävling Hej! Jag har nyligen köpt en häst som innehar livstidslicens. Hästen är inte tävlad i år, och licensen är såldedes ej aktiverad för...
Svar
4
· Visningar
2 237
Senast: ameo
·
O
Tävling Ska tävla på söndag och måste då åka transport med pållen. men jag äger inga transportskydd och har inga planer på att köpa för jag ska...
2
Svar
24
· Visningar
2 787
Senast: fundersam
·
Tävling Får man ta med sig hästen till en tävlingsplats, lasta ur och leda den några varv för att sedan lasta och åka hem igen? I rent...
Svar
3
· Visningar
930
Tävling Ja, är det någon som gör det? Åker ensam alltså, utan hjälp. Hur gör man? Rutiner, ordning i vilken man måste göra grejer. Främst är det...
2
Svar
21
· Visningar
2 513
Senast: Asa_S
·
Tävling Ja nu ska vi snart på vårt första meeting, vad ska man tänka på? Alla tips mottages tacksamt;)
Svar
4
· Visningar
2 169
Tävling Jag hör ju då och då att folk åker iväg till tävlingar med hästen själv, så jag undrar kort och gott hur ni som åker själva gör rent...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
15 078
B
Tävling ska tävla en A:2 idag me min ponny, första tävlingen i år och jag är så himla nervös! ! är det någon som har nåt tips om hur man kan...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: ginniemax
·
Tävling undrar en sak nu: ska köpa en ponny som är tävlad och som jag ska tävla med. vad jag har hört så måste man göra ett ägarbyte på nåt...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Sazalamel
·
L
Tävling Jag har en liten frågan. Det går ju att lösa licens via internet men går det att göra ägarbyte på hästlicensen via internet?
Svar
4
· Visningar
2 247
Senast: alice
·
F
Tävling Jag har nyss köpt en ponny:love: och då är det ju en del små saker som måste fixas.:angel: Kollade nyss i ponnyns hästpass och där står...
Svar
9
· Visningar
2 090
Senast: WBanna
·
  • Låst
Tävling Jag tänkte göra ett ägarbyte på vår nyinköpta häst och kollar då lite på ridsportförbundets hemsida om licenser. Jag trodde att det...
Svar
1
· Visningar
1 260
Senast: Krockodil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp