Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Vet inte riktigt vart jag skall vända mig med denna fråga, men detta forum verkar mest lämpligt! Jag söker efter en kbl-travare för...
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: _Viva_
·
Trav Var och klippte lilla shettisdamen igår, så nu ska det börja tränas! :bump: ÄNTLIGEN! Jenny
Svar
6
· Visningar
986
Senast: Jamtland
·
Trav Idag gick lite surmärren sitt kval och lyckades faktiskt kämpa sig in på godkänd tid även om det var knappt! 1,27,8 med galopp... Så nu...
Svar
15
· Visningar
1 207
Senast: Snurrfian
·
Trav Jag blir så less... så fort det går bra för någon större tränare så blir det ett himla Hallelujia på travfolket och alla ska träna...
2
Svar
32
· Visningar
2 232
B
Trav Vet inte om jag lägger denna tråd rätt nu men jag testar... :angel: Varför vaccineras travhästar inte mot influensa? Bara en undran...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: zilla
·
B
Trav Tänkte anmäla ut min häst till danmark i mitten av januari och har nu fått höra att tävlingarna där går i fel varv, d.v.s bakvarv, är...
Svar
3
· Visningar
1 825
Senast: b4nugget
·
Z
Trav Är det månne någon härifrån med Bergsåker som närmaste bana? Jag jobbade hos Ove Svedin förr, tänkte att det kanske är någon här man...
Svar
3
· Visningar
1 270
Senast: Contezza
·
Svar
0
· Visningar
992
Senast: Barnardo
·
Trav läste om stig h idag på biblan, en bok där man intervjuar honom på 100 sidor. och han säger att han har professionell hjälp med...
Svar
13
· Visningar
1 863
Senast: Staran
·
R
Trav Vilken träningsmetoder och erfarenheter har ni komit fram till inte funkar för era travhästar? Vad har ni av erfarenhet lärt er är...
Svar
18
· Visningar
1 831
Senast: Rikkan
·
K
Trav Efter en mycket bra säsong så är det tyvärr så att kusken som kört blit för gammal. Hon har tävlat o jag tränat. Har en tjej som hjälpt...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: ameo
·
Trav Skulle va kul o jämnföra hur ni tränar.. :bow: Skulle vara kul att jämnföra hur olika dicepliner tränar sina hästar. Humlan 3år...
Svar
14
· Visningar
1 596
Senast: Cambrie
·
Trav Åh, jag vet inte varför jag utsätter mig för detta... alltså att ha starthästar.. Jag blir ju så nervös :crazy: Har funderat på att...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 996
Senast: chicasweep
·
K
Trav Hej! Min häst tränar nu på riktigt bra och gått provlopp med mersmak. Börjar titta mig om efter lämpliga lopp och pratar lite med kusk...
Svar
9
· Visningar
2 083
Senast: Rodham
·
Trav Kommer ni ihåg att jag berättade om Lilleman tidigare i höst? :idea: På tisdag ska han gå premielopp :bump: Dessutom är han ingen...
2
Svar
34
· Visningar
1 761
Senast: Lindi
·
K
Trav Hej! Är det någon som vet en bra hemsida som säljer ponnytravutrustning? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 812
Senast: lila
·
Trav Ifjol vinter kommer jag ihåg att en granne körde sin tvååring med släde, vilket jag aldrig tänkte når speciellt på. Men nu när våran är...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: jesse
·
B
Trav Kan man ha en spärr-grimma på vanlig häst? Jag menar, det är klart att jag vet att man kan ha det om man vill, men om ni tycker att man...
Svar
15
· Visningar
2 431
Senast: ior_asna
·
Trav Först är man kanonglad att hästen är med i rankingen i rondens vinternummer, det är ju lite roligt som kuriosa även om det egentligen...
Svar
2
· Visningar
1 272
Senast: claraswe
·
K
Trav får man bara tävla monté på a och b ponny? jag har en c-ponny som jag skulle vilja prova att tävla monté me men på dem sidorna som jag...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp