Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Policy för god hästhållning STC:s styrelse har antagit en policy för god hästhållning som finns publicerad i sin helhet nedan och...
Svar
2
· Visningar
1 389
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Trav Imorgon ska jag skriva teoriprovet för lärlingslicens och vi har fått en frågebank men det är fyra frågor som jag inte hittat svaret på...
Svar
4
· Visningar
1 928
Senast: tuddeomudde
·
Trav Om jag ska ha en sån men bara ska ut i skogen och köra...alltså inget på banan...vilken sorts travsele rekomenderar ni? Är helt grön när...
Svar
7
· Visningar
1 561
Trav I högre farter än vanlig jogg så ställer sig våran häst åt vänster, eller mer än ställer hon böjer halsen. Detta har hon gjort hela...
Svar
11
· Visningar
1 929
Senast: Cilva
·
Trav min dam (3-år) är en lite Racer Märta som gärna viker ihop halsen och "kväver sig".... Vi har provat det mesta som: Käkpinne...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 314
B
Trav hingstar-ML-1676927-ML-
Svar
0
· Visningar
1 128
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Trav Var det någon som va på auktionen? Hittade ni någon intressant? Kram
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Trav Är det inte det ena så är det det andra :crazy: Damen gjorde en start nu i fredags på Rättvik och det man var mest orolig för var hur...
Svar
4
· Visningar
1 761
Senast: martha
·
L
Trav ja undrar hur ni gör med era hästar! efter ni kört en liten motionsrunda ..när ni är klara,då vad gör ni? är de inte ett så ansträngande...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Travtjej
·
Trav hello igen, har han käken som ett läderband under hakan istället för som bett? såg ut så. Är det många som har det så, har aldrig sett...
2
Svar
26
· Visningar
2 946
Senast: Travtjej
·
L
Trav vad är det för skilland på suly speedcart tryckvagn vad är de för skillnad?:) :confused:
Svar
3
· Visningar
1 356
L
Trav Vad gör ni med era hästar efter lopp och i vilken ordning? Jag vill göra följande med min häst, men är lite osäker på i vilken ordning...
Svar
19
· Visningar
1 862
Senast: Lindi
·
M
Trav Ni som är amatörtränare, får ni det hela att gå runt? Hur tog ni tränarlicens och har ni även licens för o köra lopp? Funderar på o ta b...
Svar
5
· Visningar
2 433
Senast: Cilva
·
C
Trav Hästens fysiologi: en faktabok från svenska travsportens centralförbund. Sandgren Björn. Är den värd sina pengar? Kan inte hitta någon...
Svar
1
· Visningar
1 026
Senast: hippolina
·
E
Trav Funderar på att införskaffa en sulkett. Men finns det några nackdelar att köra i lopp med den? För visst kan man väl det :confused: MVH Eem
Svar
15
· Visningar
4 299
Senast: jesse
·
H
Trav Hej! Hur lägger ni upp igångsättning/vinterträningen för era små ponnier? Min har vilat sedan i våras & hela säsongen p.g.a. en skada...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: RussPuss
·
B
Trav Hej! Jag har alltid velat lära mig köra travare men har aaldrig fått chansen. Undrar nu om det är någon som vet vart jag kan lära mig...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Hästen vår gjorde ett väldigt bra jobb idag. Travade lätt 1.25 på tung bana med 67 i puls efteråt :) Så bra puls har han inte haft på...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Camarotheking
·
Trav Har en bekant som söker information om balansering av travare. Finns det någon bra litteratur eller info på nätet som är bra. Hans...
Svar
4
· Visningar
9 313
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav vard-ML-1644857-ML-
Svar
0
· Visningar
1 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp