Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Trav hingstar-ML-1643182-ML-
Svar
0
· Visningar
961
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Nu gör vi vågen allihopa för MEJ!!! :bow: :bow: Efter att ha kämpat sen i april så har min ponny ÄNTLIGEN fått dispens och får tävla...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: Jena
·
L
Trav Vad har ni för försäkring på era tävlande travare? positiva/negativa erfarenheter?
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: Ina79
·
M
Trav Ni som har en shettis som är travtränad med bra travstam och är själv för gamal för att tävla hur gör ni? jag har kollat runt lite efter...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: ameo
·
J
Trav Jag är helt crazy men ibland kan man ju liksom inte låta bli. En 4-åring som gjort ett flertal starter men bara lyckats gå en 19-tid och...
Svar
10
· Visningar
1 404
Senast: jesse
·
D
Trav Nån som har hört att d kanske ska bli monté på valla igen!? Såg d på ett papper i stallet, så kom igen nu alla som vill tävla monté...
Svar
12
· Visningar
1 207
Senast: Dame
·
F
Trav Vilka mankhöjder brukar det vara på ponnytravarna? Finns det shettisar som tävlar i b-ponnyklassen eller andra raser? Har en shettis på...
Svar
8
· Visningar
1 921
Senast: banni
·
Trav Selunderlägg, Brösatludd & bandage i lila? Var kan jag få tag i lila selunderlägg & bröstaludd? Finns det någonstans där jag kan...
Svar
12
· Visningar
3 076
Senast: igbest
·
L
Trav Har ett kallblod som är 1år och 6månader,han är hos tränare men ska komma hem nu i dagarna, nyinkörd,hur ska man lägga upp "träningen"...
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: anhe
·
M
Trav hingstar-ML-1615948-ML-
Svar
0
· Visningar
1 039
Senast: Marshal
·
Trav Vad tycker ni om ridträning av aktiva travare? Jag menar då ingen hopp- eller dressyrutbilning utan mest ridning i skog och mark, för...
2
Svar
27
· Visningar
3 481
Senast: noppitoppan
·
L
Trav Började för ett par veckor sen att ridträna en för mig ny pålle. Hon är rätt nervös, men trevlig. blir bättre och bättre. Senaste...
Svar
17
· Visningar
1 576
L
Trav ville veta vad ni tycker om det?!?! å varför göra de för?är det inte bättre å låta hästen växa färdigt ,inte så kul om den blir...
Svar
10
· Visningar
1 424
Senast: ankans
·
L
Trav en sak som ja undrat över länge,är varför när man kör hästen så varför låter man hästen bara skritta en bit innan man börjar trava? å...
Svar
8
· Visningar
1 384
Senast: meander
·
M
Trav vard-ML-1602466-ML-
Svar
0
· Visningar
1 162
Senast: meander
·
L
Trav ja har nyss skaffat ett vbl! som vart hos en proffstränare men nu har vi köpt honom..! men eftersom ja går i skolan o kommer hem vid 5...
Svar
8
· Visningar
1 263
Senast: ghost
·
Trav e jag jobbig.. men jag har ju främst riktat in mig på hästarna innan.. dena länk, översta raden alltså sista loppet, vad betyder 6g...
Svar
4
· Visningar
1 723
Senast: nilema
·
C
Trav Jag reagerade starkt när jag läste att 12 årige avelshingsten Ideal Sund kvalat.Vad är meningen med att kvala en 12 åring som har två...
Svar
15
· Visningar
1 392
Senast: Camarotheking
·
T
Trav har en tvååring som är bakskygg. Någon som har tipps om hur jag kan göra. Går att ha vagn på honom men han hoppar som en känguru om jag...
Svar
8
· Visningar
1 324
Senast: Rikkan
·
B
Trav Vad tycker ni där ute i vårt av långa land om skrittmaskiner :confused: De används mer & mer bla av travtränare.Jag tyckerinte om att...
Svar
17
· Visningar
3 247
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp